Ommøblering og baking en søndag i august ☺

 

Akkurat slik har søndagen vært værmessig! 🙂

 

 

Den blå himmelen varte ikke mer enn 10 min for andre veien så det slik ut:

 

Så vi har vært inne, kost oss. Lagd god mat, (det ble husmannskost i dag også ;)) hatt svigerfar på besøk, og bakt brød.

 

Når jeg begynte med brøddeigen med maskinen som bestemor til mannen brukte,

 

 

 

fikk plutselig mannen min ånden over seg og satte i gang med å snu om i stua.

Da havna plutselig Donald og mye annet på kjøkkenet 😉

 

Det tok noen timer, men nå er alt på plass igjen 🙂

Og det som er fint er at jeg kan sitte ved kjøkkenbordet og se tv 😉

Og Donald er på plass igjen han også. Kan du se han? 🙂

 

Gjenstår litt opprydding på kjøkkenet 😉

 

#ommøblering #stue #kjøkken #bake #brød #brøddeig #husmannskost #svigerfar #søndag #vær #regn #sol #vind #blogg #bloggno #trøndelag #donaldduck

 

 

8 kommentarer
    1. Her har det vært sol og skyer om hverandre i dag..men ikke regn :)) Sånn mat smaker bra også så flotte brød…
      Håper dere ble fornøyde med ommøbleringa .. syns jeg kan skimte Donald bak lampa langt der inne… Ha en fin kveld <3

      1. annebe: Takk for det! Ja, vi ble fornøyde med forandringen. 😉
        Og varme brødskiver med smør og gul ost smakte perfekt! 🙂
        Ha en fin kveld du også! 🙂

    2. Her har det også vært lett blanding med vær – men mest regn..Det flotte med sånt hustrig vær, er jo at det blir nesten dobbelt så koselig å pusle med ting inne. Og det så helt herlig ut – både middagen og brødene =)

      1. Helene: Takk for det! 🙂 Ja, det er godt med sånn mat innimellom 🙂
        Jeg koser meg alltid når jeg kan pusle med litt innendørs i slikt vær. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg