Ny dag med Cruiseskip i Trondheim

Da jeg kom med bussen til Hurtigbåtkaia i dag var Aida cara på vei inn. Det var skikkelig mørke skyer og regnbue,  så det var stilig. 😃

20190320_075316

20190320_092624

Screenshot_20190320-132443_MarineTraffic

 

20190320_110757

De andre jentene på jobb er jo mer vant til å sitte på jobb og se cruiseskipene som kommer og går, så de legger nesten ikke merke til det lenger.

Jeg blir like fascinert hver gang enda 😁

Joda, jeg vet at de forurenser, men de er jo staselige likevel 😉

20190320_132545

 

God onsdagskveld! 🙂

20190320_092647

 

12 kommentarer
    1. Staselig med sånne skip, da! Og for meg som bor i innlandet er det jo ekstra stas å få se dem. Husker en gang vi bodde på hotell i Flåm og så et cruiseskip skli forbi utenfor vinduet. Artig opplevelse.

    2. Klart det er moro med sånne skip! Og dette hadde jo i tillegg stilig dekor! Fine bilder – hadde vært moro å vært med en sånn en liten tur…. 🙂

    3. Jeg synes de er altfor store de båtene til å ligge midt i byen og forurense. I Stavanger er det så mange av dem hele tiden og de ligge helt inne i bykjernen. Jeg synes de skulle ligge til kai lenger ut fra sentrum.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg