Ny blogg med samme formål

Da er jeg i gang på nytt bloggsted. Etter gode tips ble det til at jeg havnet her hos Nouw. Så bare håper jeg at jeg finner ut av dette, trives, og at det er et blivende sted over tid.

Ønsker jo ikke å bytte, men nå var jeg tvunget til det ettersom jeg som har så liten blogg, ikke føler for å betale for å få lastet opp bilder m.m.

Greit å undersøke litt mer før man ordner seg ny blogg, og forhåpentligvis har jeg gjort nok forundersøkelser denne gangen. Både i form av tilbakemeldinger fra andre som blogger og det jeg kan lese meg til på de forskjellige bloggstedene.

Håper du vil følge meg her også. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg