Neimen, har du sett! 😲🙈

Så mange skrukker! 😲


Joda, jeg har sett det før, men ikke så tydelig som på bildet her.

Plutselig så jeg den snart 60 år gamle dama jeg er 😄

 

Jeg visste ikke at kalkunhalsen var så fremtrende da.  Tusen takk  mannen min, for at du gjorde meg veldig oppmerksom på det 😁🥰

For ikke å glemme alle skrukkene da

                             

Det ser jo helt forferdelig ut når jeg zoomer inn🙈

Vel, da vet jeg ikke annen råd enn å bruke skjerf 😊

 

Puh, det var bedre!😀

Ja,ja, er det ikke værre enn dette, får det heller være. Ingen kirurgiske inngrep på meg nei ☺

 

Fikk meg nå en veldig god latter da jeg så disse bildene i går.  Sånn er det vel å plutselig forstå at en begynner bli gammel.

Og når jeg så dette, så tenkte jeg: Nå kan du bare slappe av, for sånn er det bare. Blir aldri stramt og uten skrukker på deg noe mer. 😉😂

Ikke rart barnebarnet på 8 mente jeg måtte være minst 100 år gammel 🤣

 

 

14 kommentarer
    1. Hahaha, du er artig, Heidi! Og så herlig uhøytidelig! Jeg er så glad for at du er den du er 🥰 Blir vel ikke lenge før jeg må begynne å bruke skjerf heller. Ser antydningene på halsen! Da kanskje skjerfene i skuffa endelig får komme opp. Mora mi har også et triks for “kalkunhals!: Høyhalsede gensere 😂

      1. 😄 Ja høyhalsa gensere er også greit, men da tyter bare kalkunhalsen opp 😂
        Koselig at du liker meg akkurat sånn jeg er 😘 Får ikke til å være noen annen 😊

    2. 😀
      Og sånn er det bare med den saken…. 😀 !!!
      Levd liv i hver en eneste rynke… er det ikke noe med det da… selv om vi ser det selv etter hvert og det kan gjøre litt vondt å tenke på at en blir litt eldre… så er vi heldige allikevel <3

      klem og gode ønsker inn mot helgen 🙂

      1. Ja, vi er heldige som blir gamle 🥰
        Og selv synes jeg det er sjarmerende med eldre med rynker og andre ting som kommer med åra 😊
        Gode ønsker til deg også 🙂❤

      1. Tusen takk. Ja, det er lenge siden jeg har tatt meg selv så høytidelig. Slitsomt det 😉
        Og man får ofte ikke mer moro enn man lager selv 😄
        Ha en fin kveld. Klem 🙂❤

    3. Vi får være som vi er ja. Eldes med stil, skrukk etter skrukk. Du har jo smileskrukker du da, og det er så veldig mye bedre enn sånne sure skrukker. Skrukker, forteller at vi har levd. Klemsiklem 🙂

      1. Takk for det. Ja, det er vel smilerynker, og det er jo fint å ha 😊 Godt å vite at en har levd. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg