Nå har jeg skjønt det….

Hva jeg har skjønt? Jo, det skal jeg fortelle deg…hvorfor jeg ikke gjør rent så godt og ofte som jeg gjorde før. 😉

Etter at vi hadde barnebarna på besøk i helga, med tepper, brødsmuler, sengetøy, leker etc. ja, da blir det litt støv m.m.  Så da kommer liksom lysta til å gjøre rent sånn helt av seg selv etterpå 😀 Sånn var det jo da mine barn var små, men det er jo lenge siden. 😉

 

 

Så i dag, etter treninga hopper jeg like godt i det som å krype. Startet med grundig rengjøring av kjøkkenkroken før jeg spiste lunsj. Deretter fulgte stua og alt inventar og gulv.

Så hadde jeg skifta på sengene våre, og dermed sto soverommet for tur.  Og da var det bare gangen og toalett og bad igjen, så det var like greit å ta alt med en gang.

Da ble det en skikkelig god, “gammeldags” rengjøring i dag.  Så nå kjente jeg det var godt å være så og si ferdig, og premien var å blogge litt 😉

Må legge sammen klærne jeg vasker og stryke litt etterpå, men det er jo fort gjort.

20190205_134438

Middagen blir enkel i dag, for det blir resten av sodd fra søndag.

Etter treninga gikk jeg en ekstra sløyfe også, for det var så fint å gå. Kaldt, men godt!  Var nesten 13 minusgrader da jeg sto opp, og med tåke så ble det litt rått og kaldt.  I skrivende stund har sola kommet, så nå varmer den godt inn i stua her jeg sitter. 😀

20190205_141609

Håper du koser deg litt i dag, og at du har det bra.

 

 

Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! 🙂

20190205_093115

 

#rengjøring #trening #tåke #sol #tur #gammeldags #hverdagen

14 kommentarer

Siste innlegg