Morgentur på søndag…igjen :)

Etter frokost tok vi på oss regntøy ettersom det så ut til å kunne bli litt ustabilt vær.

Yr sa at det skulle være opphold se neste 90 minuttene, men da vi skulle til å gå kom det en voldsom skur.

 

Men til tross for det så fikk vi sol, og for det meste opphold. Et par små regnskurer ble det samtidig med at sola skinte, men det ble en fin tur på ca 8 km.

 

Det som ikke var så bra var at jeg klarte å dette igjen. Trerøttene var glatte, og jeg måtte selvfølgelig tråkke på en som var skikkelig  sleip og der falt jeg i slow motion. Først datt jeg på sida, tippa over med nesa i mosen, for deretter å lande på rumpa. Mannen min sto og så på for selv om jeg følte det gikk sakte, så gikk det for fort til at han fikk holdt meg oppe. 

Kjenner at jeg er litt mørbanket, men det gikk forbausende bra. Makan til falling på denne dama for tida…ikke si at jeg begynner å bli gammel…bare litt uforsiktig 😉

Det begynner å bli flotte høstfarger nå. 🙂 Og sopp er det mye av i år.. Denne får stå der til pynt 😉

 

 

 

#morgentur #søndag #farger #høst #sopp #falle #blogg #regn #regntøy #sol 

8 kommentarer

Siste innlegg