Må ha det….bare MÅ ha det :)

Lenge siden sist, men i dag etter lunsj fikk jeg sånn plutselig, veldig lyst på sjokolade.

Hadde en daimrull i kjøleskapet.. Egentlig forbeholdt mannen. Selv synes jeg det er veldig godt og greit med kokesjokolade 70%.

Så ettersom vi hadde denne daimrullen tenkte jeg å ta et par biter. Men de to ble til 6 biter. Plutselig var det som om jeg var i veldig behov av sånn sjokolade. Du vet, litt sånn desperat: Må ha det, bare MÅ ha det! 🙂

Denne rullen er ikke den jeg spiste. Kjøpte nemlig en ny på butikken i Hommelvik, + den som var inni det tomme papiret 😉

Spiste opp turmix, (men daimrullen er fortsatt inntakt)..måtte fortsatt bare HA det 😀

Men nå klarte ikke Olav å friste meg med mer sjokolade i kveld..han prøvde, men føles som hele meg er søt nå. 😉

Så da tror jeg at jeg har stilt den trangen for en stund igjen. 🙂

Hender du at du får det sånn: Må ha det, bare MÅ ha det du også?

 

#sjokolade #daimsjokolade #freia #polly #turmix #blogg #måhadet #søtt 

12 kommentarer
    1. Det hadde vært greit, om jeg hadde spist snop og så hadde følt meg både søt og ferdig…Men jeg er like interessert dagen etter jeg 😀 He-he

    2. Om det hender….Det hender ALT for ofte….hihi..og er det noe i huset..ja da går det unna fort som svint….hihih..Bare må ha det! Ha en god kveld!

      1. Margrethe: Det var det jeg hadde klart også. Har liksom ikke hatt lyst på det på lenge, så jeg ble litt overrumplet i dag 😉
        Men har jeg lyst, har jeg lov. (da dropper jeg: har jeg vett, lar jeg vær ;))

      1. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er den jeg tar et par biter av til kaffen etter middagen..Pleier ikke å ha noe problem med å ha annen sjokolade i huset. Kan stort sett fint la være…men ikke i dag 😀

    3. Jepp, sånn er det. Da får man bare ta litt sjokolade om det er mandag eller lørdag. Så blir det en god stund til neste gang den lysten kommer. Ha en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg