Litt om livet mitt her og nå

Ja, det er viktig å leve i nuet, og nå har jeg jobbet så mye med historien om livet mitt fram til nå, at jeg må ha et litt annet innlegg også i dag. 😉

Denne uka har vært en flott uke vær messig i Trøndelag, og det var jo flott for RAW AIR i Granåsen. Vi var ikke der oppe under rennet, men jeg var der mens de holdt på å forberede til dette.

 

Sola har skint så og si hele uka, og det har vært kaldt, men flott!  Nå som det er mars, kommer det jo opp i gode temperaturer på dagtid, og det har smeltet litt snø. Men det er så mye, så det vil nok ta tid om det ikke blir regn og vind. Det er knallvær for skientusiastene, og det er mange som har fått benyttet dette til gagns. Får lyst til å gå på ski jeg også, men har ikke fått somlet meg til å teste skia nå heller. Treg sa du? Jo, kanskje litt 😉

Men jeg har vært en del opptatt på dagtid, og da er jeg treg sånn på eftan og kvelden. 🙂

Har nå fått tatt noen bilder, så jeg tenkte jeg skulle dele litt av dem med deg i dag.

 

 

Det er så herlig å gå slik alene i skogen, på sti i snøen 🙂

 

 

Snart hjemme igjen. Tenkte du skulle få se hvor store snøhaugene er. Og de skal tine etterhvert nå 😉

Ønsker deg en flott fredag, og god helg!

 

#fredag #helg #hverdag #sol #hverdagen #snø #rawair #livetmitt #trøndelag #flatåsen #granåsen #vår #foto #natur #naturbilder

10 kommentarer
    1. Har vært fint å følge med på historiene dine 🙂 Koselig å se bilder fra tur i mer vinterlige omgivelser også..og du stråler så fint i sola 🙂 Pent med det hvite , men skal bli deilig å se det grønne igjen snart også :)) God helg <3

      1. annebe: Takk skal du ha. Det kommer mer i historien min etterhvert. 😉 Må bare ha med litt annet også 🙂 Og ja, det skal bli såå godt med grønt snart. Lenge siden jeg har lengtet så til våren. God helg til deg også! Klem <3

    2. Ja, i år er det mye snø overalt. Jeg skulle gjerne gått mer på ski, men hos oss er det ikke nok til det. Vi kunne reiser en time herfra da, men mannen har brekt ribben så det blir ikke aktuelt for han. Da blir det ikke noe med meg heller, så jeg er nok litt treg jeg også. Ha en vakker helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg