Julefilm eller sjakk?

Det ser ut til at det ble sjakk gitt 😲

Blir jo aldri ferdig heller 🙈😄

Så etter å ha strikka, spist sjokolade,  og nytt varmen en stund, så gikk jeg ut en tur. Du skal få se bilder fra det i et annet innlegg.

Det var 10 minusgrader, kaldt, men fint 😊

Det var også fint på turen over fjellet i dag.

Da vi kjørte gjennom Orkanger, viste yr hvor kaldt det var, og det så sånn ut også, for det blåste veldig så snøen føyk.

Vi slapp å måke snø i dag også. Vår snille nabo hadde gjort jobben med snøfreseren sin.

Så vi kunne laste av bilen, og gå inn i varmen.

Men tilbake til julefilmen…

Olav sa på veien hit i dag, at vi skulle kose oss med julefilm, for å se noe annet enn Alaska, the last frontier.

Men sjakk vant i dag.  Er visst veldig spennende,  og jeg får jo med meg litt, men skjønner meg ikke på sjakk, så da blogger jeg litt istedet 😀

Nå vinner visst Magnus høres det ut til.

 

Fint for han det 😀👍👏

Hva med deg? Ser du på sjakk?

 

#sjakk #julefilm #magnuscarlsen #vinter #snø #avslapning

10 kommentarer
    1. Det hender vi ser sjakk, men det er ikke ofte. Barnebarna spiller begge to og de har forsøkt å lære denne bestemora. Jeg slo jammen yngste barnebarn da han var fjorten, og siden har han ikke spurt meg gitt. Jeg velger nok heller en julefilm, men om mannen sitter her kan det brått bli litt fra Alaska ja. Kos deg i helga. Klemsiklem 🙂

      1. Takk, jeg koser meg. ☺
        Jeg ser nok heller en julefilm jeg også, men akkurat denne serien fra Alaska synes jeg er fascinerende og artig også. Vi har stort sett sett på den de siste ukene 😄
        Jeg har aldri orka å lære meg sjakk jeg. Har ikke hode til sånne spill som man så tenke så mye 😁
        Så han ville ikke spille mer når du vant nei 😀 Sånn er det ☺
        Kos deg med helga, og dine koselige fortellinger. Nå skal jeg inn og lese 😍 Klem

    2. Nei, ser ikke sjakk 😀 Synes det er kjedelig og langdrygt… Nydelige vinterbilder, Heidi! 🙂 Ser gubben har fått på hjemmestrikkede tøfler. Har han vondt i halsen også, eller er det du som spiser Doc? 😀

    3. Tusen takk ☺
      Ja, han har fått hjemmestrikka tøfler, og jeg er i gang med et par til til han.
      Doc spiser vi begge, men mest han. Veldig greit når han blir snopsjuk, og når halsen krangler. Gjør ikke det nå da. Spiser bare sjokolade i helga 🙈😂
      Godt det ikke er bare jeg som synes sjakk er langdrygt 😄

    4. Har sett noe sjakk innimellom tidligere, men har ikke fulgt med nå! Ikke helt min greie, selvom jeg har spilt litt tidligere sjøl! Vakre bilder forresten! 🙂

      1. Tusen takk. Sjakk er absolutt ikke min greie, men får jo med meg litt når det står på i flere timer 😁😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg