Jeg låner Nemi 😍

Nemi, er hunden til hyttenaboen vår i Gjengstøa.  Den samme naboen som måker snøen for oss.

Nemi er bare så søt, og det er så koselig når hun kommer løpende mot meg.

Også ser hun alltid etter Olav, for han er den som oftest gir henne hundegodt 😄

Så hun løper bort til han, og så til trappa for da vil hun han skal hente godt.

 

Jeg er så heldig å få låne henne for å gå tur, og så sparer jeg hennes matfar/mor for en tur også, så de er bare glade for at jeg låner henne.

Denne gangen ble det tur i mørket,  og hun fant allikevel alle rådyrspor,  og ville følge dem.

Her venter hun, og lurer på hva jeg somler med. 😄 Tar som regel tak i båndet selv for å få fortgang 😊

 

Hun hadde ikke så lyst til å gå oppover her, for der slutter gatelysa, og jeg hadde ikke på hodelykt.

 

Da vi kom tilbake, ville hun hente Olav, så vi gikk innom og fikk litt godteri før jeg leverte henne hjemme hos matfar igjen ☺

Hun er jo bare søt da 😍

Olav er veldig svak for henne, så hun får stort sett en eller flere godbiter 😊

 

8 kommentarer
      1. Takk 🙂
        Ja, det er veldig koselig, og helt perfekt. Mye kos, og lite ansvar.☺
        Kos deg videre med alle dine flott prosjekter. Klem 🙂❤

      1. Ja, hun er så søt og veldig koselig å ha med på tur 🥰
        Får lov til å låne henne når jeg vil, så det passer meg veldig fint ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg