Jeg er så hoppende, sprettende glad!

Illustrasjonsfoto

 

 

Hvorfor jeg er så glad? 

Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg skal i jobb på nyåret. Endelig ble det napp. Ikke fast jobb enda, men arbeidstrening i første omgang. For ja, jeg trenger det først etter såpass lang tid utenfor arbeidslivet, og med diverse helseutfordringer.

Men jeg føler meg veldig klar for å komme litt tilbake til en normal hverdag, og jeg gleder meg veldig!

Endelig var det noen som er villig til å gi meg, en dame midt i livet, med fortsatt mye å gi, en mulighet til å komme tilbake til arbeidslivet. Og jeg håper så inderlig at det vil bli veldig bra, at jeg slipper mer utfordringer med helsa sånn med en gang.

Ønsker å være i jobb lenge før jeg må skifte ut deler på denne middelaldrende kroppen. 😉

Og jeg slipper å jobbe 8 timer hver dag, først skal jeg finne ut hvor mange timer jeg klarer, og om jeg kan øke etterhvert. Også er det akkurat det jeg har lyst til å gjøre også. Blir veldig spennende!

Så joda, jeg gleder meg til jul og alt som hører med, men samtidig kan jeg glede meg til nytt år, med nye muligheter. Med blanke ark og fargestifter til!  😀

 

Så når jeg gikk fra arbeidsplassen og papirer var underskrevet, ja da følte jeg meg sånn!

 

#glad #arbeidstrening #jobb #nyttår #nyemuligheter #blogg #hverdagen

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg