Januar er i full gang

Ja, tenk..vi er allerede godt uti januar. Og i går fikk jeg endelig ryddet bort julepynten. Det er litt av en jobb, ihvertfall når man samtidig skal sortere og legge alt i nye esker. Men så veldig godt når man er ferdig! Tok bare nesten hele dagen. 🙂

Ellers har det vært besøk i helga av barn og barnebarn, og det var veldig koselig. Pleier å ha dem her før jula ryddes bort. Som regel har vi hatt julekoldtbord. Dvs cabaret, julepålegg, salater m.m.

Men i år bestemte jeg at vi er nok alle ferdig med julematen sånn en uke ut i januar, så da lagde jeg like godt 3 hjemmelagde pizza, og pølser med brød til de som ville ha det. Og det var artig når jentene kom inn døra, og snuste ut i lufta og uttrykte: PIZZA! 🙂 Akkurat det jeg hadde lyst på. 😉 Snakk om bra tenkt da…hehe..noen ganger treffer man blink.

 

Håper jeg gjør det resten av året også. 🙂

Jeg er nå fortsatt hjemme, men dagene går veldig fort, med trening, husarbeide, matlaging etc. så blogging har det blitt lite av. Nesten ikke tatt meg tid til å lese andres blogger engang, bare litt. Er så mye jeg ønsker å gjøre i løpet av dagen, og plutselig er det middagstid, og mannen min kommer hjem.

Så, sånn går no dagan…men det er jo det som er livet. Det dagligdagse, og hjemmerutiner.

Vi har hatt litt ruskevær her i trøndelag også, Cora kom en tur innom. Vi merket heldigvis ikke annet enn vind og snøvær her..og vi har det så godt og varmt inne at det bare var koselig å se ut på det. 🙂

 

Nå skal jeg ta meg litt tid til albumene mine igjen..prøver å komme ajour, og det tar jo litt tid når man henger flere år etter. 🙂 Men det nærmer seg…

Håper du har det fint, og at det nye året gir deg forventinger, og glede!

En god klem fra meg til deg i dag. <3′

 

#januar #jula #julepynt #trøndelag #hverdag #hverdagen #besøk #barn #barnebarn #cora #blogg #trening

14 kommentarer
    1. Syns det hørtes ut som en veldig god idé med pølser & pizza, jeg =) Og det er jo veldig kjekt at du har nok å henge fingrene i når du må gå hjemme..kan fort bli lange og tunge dager ellers =) Ha en flottersfin kveld videre =D

    2. Ojj.så mange esker! ja vi kjøpte sånne plast esker og fikk det i..blir deilig å ha litt system…Pizza, og hjemmelaget må jo alltid slå an..ihvertfall her i huset…hihih..ha en god kveld!

    3. Det er koselig å plukke fram til jul, men ikke like trivelig å pakke det ned. Men her er det også gjort nå, og det er jeg glad for. Koselige bilder du fikk og litt av et vær da.
      Ingenting smaker vel som hjemmelaget pizza, så der traff du nok blink! Ha en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg