Hvorfor er jeg så sliten?

Ja, jeg lurer virkelig på hvorfor jeg er så innmari sliten for tiden. Jeg gjør det jeg skal, både i hus og med trening, men alt er så innmari tungt. I går følte jeg meg litt lettere, men i dag er kroppen bly igjen. Det eneste jeg har lyst til, er å sove, sove og atter sove….

Joda, litt forkjøla er jeg, men det skal da ikke tilsi at jeg skal være helt pumpa for det?

Orker nesten ikke åpne pc’n for å lese andres blogger engang. Og enda mindre skrive selv.  Nå fant jeg ut at jeg bare fikk klore ned her akkurat hvordan jeg har det for tida. Tvers igjennom sliten!

Ikke noe er galt sier legen, men alt føles galt likevel. Og man skal da ikke bli sliten av å være hjemme, gå i sin egen fart, og bare gjøre et minimum av hva som må og bør gjøres i huset. Eller?

Jaja, det er vel en liten periode, som forhåpentligvis går over snart. Det er liksom sånn at kroppen føles dønn stiv, og at jeg har 30 kilo for mye. Og det til tross for at jeg gjør øvelsene mine, er på Fitnesspoint, og går tur. Og ikke akkurat er så veldig overvektig 😉 Det står normalvekt når jeg sjekker 🙂

Gikk en liten tur i dag også, var så mildt og fint, sola titta litt fram, men den lille turen var virkelig et ork for kroppen.

Føles så merkelig…såå gammel er jeg da ikke 😉

Nå er det fredag, straks helg, jeg ser på skiskyting, og Olav kommer snart hjem.

I dag ønsket han seg koteletter og pommes frites til middag, så det skal jeg da fikse.  Alltid godt det! 🙂

 

Til alle dere mine kjære følgere som er så flinke til å blogge.. God helg! 🙂 

Klem fra meg til deg i dag. <3

 

 

 

 

#blogg #sliten #kroppen #trening #tur #helg #middag #fredag #koteletter #pommes frites #hverdagen

12 kommentarer
    1. Jeg tror nok det henger litt sammen med årstida også, jeg føler meg LITT sånn jeg også.. Hjelper når lyset og varmen kommer tenker jeg 🙂

      1. frodith: Ja, da får vi tro det er årstida. Pleier liksom ikke å bli så gæli av årstidene, men kanskje det er noe som kommer med alderen 😉 Klem <3

    2. Det er nok ingen trøst..men jeg har det akkurat som deg..føler meg “pjusk” og egentlig litt småsyk..men ikke feber og ikke hoste…bare tung og sliten! Orker ikke mer en det jeg må jeg heller….Men da er det jo godt at man ikke MÅ gjøre alt….Ha en god helg, og god bedring!

    3. Med ME er jeg jo alltid sliten på en måte..men i perioder er det jo ekstra ille ..og sånn i mørketida blir en ikke akkurat noe piggere…
      Håper formen din kommer seg og at du får ei fin helg <3 Middagen hørtes jo god ut da :))

      1. fruensvilje.blogg .no: Takk for det. Dere er så snille. Føler meg veldig beroliget. Alder, hormoner og årstid er greit 😉 Nå nytes helgen 🙂 Det må du gjøre også! Klem <3

    4. Hmmm – noen ganger blir man bare så sliten! Det er ikke så greit, men ganske naturlig tror jeg! Med vår og varme kommer nok spretten tilbake! Mange gode klemmer <3

    5. Hei på deg!
      Kanskje det er litt denne vårslappheten som har sneket seg under huden din ? 🙂
      Den er travel den…………. og mange får den. Og det siger over litt etter litt og så er du på topp igjen 😀 !!!!
      Sånn er det med den saken tenker jeg. Og det er lov i denne mørketiden, å kjenne på litt trøtthet og slapphet, uten at det er noe medisinsk over det.
      Håper dagen din blir fin i dag!
      God søndag!

      1. Etdiktomdagen: Takk for det. 🙂 Ja, det er sikkert det som “plager” meg 😉
        Dagen i dag har startet rolig med OL, og det blir nok ganske rolig videre.
        God søndag til deg også! <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg