Hjem fra jobb til ferdig middag..

..ikke noe er som å komme hjem til ferdig middag etter en arbeidsdag. 😀

Ettersom mannen min går sykmeldt står han for middagen hver dag. Og jeg kommer hjem og setter meg rett til bords. 🙂 Blir jo rent bortskjemt av dette.  Men så er det ofte jeg som da lager middag i helgen.

Vi spiser mye fisk.  Denne uka har vi hatt stekt sei, kokt torsk og i dag sildekaker. Min favoritt er sildekakene.  Hadde aldri trodd jeg skulle få det som favoritt, men hjemmelagde sildekaker er bare mmmmmm……

Men før det ble kaker av det, så måtte vi ut og sette garn, og se om det ble noe sild…

Når dette blir resultatet en tidlig morgen når vi tar opp garna, så er vi kjempefornøyde. Masse sild, og makrell gir mange gode middager.

Det er en god del arbeid før det blir til sildekaker, og makrellkaker m.m. men det er verdt det når vi gjennom vinteren har lettvint og sunn mat som vi ikke har kjøpt i butikken.

Vi spiser fisk mellom 3-5 dager hver uke, men i morgen blir det kjøtt av et eller annet slag…. Da smaker det ekstra godt når vi ikke spiser det så ofte.

God middag! 😀

#sild #sildekaker #middag #jobb #garnfiske #fiske #makrell #torsk #sei #blogg #bloggno

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg