Heisan og hopsan her er jeg, hvor er du? ;)

Måtte bare ha en litt annen start på innlegget for en gangs skyld. Synes jeg er litt kjedelig for tida 🙂  Derfor ble det artig i går når jeg skulle inn på banken, og bankID kom med et av sine rare “koder”  Denne gangen var det “moden valke”. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, om jeg skulle bli fornærmet eller blåse av det. 😉 Vel, jeg valgte å le, og å se komikken i det. Vet jo godt at det er tilfeldig sammensatt, men du verden som det passet. 😀

I min alder, jeg er moden, og valker, joda, har nok det også gitt, enten jeg vil eller ikke. Sånn er det bare.  😀

Vel, jeg skulle bare inn og gi et lite livstegn.

 Jeg er her, og titter innom bloggen i ny og ne, men har hatt konsentrasjonen andre steder og da har liksom dagene bare sust avgårde. Vi har jo brukt tid ute ved Huset, vært i begravelse, møter og trening. Så jeg kjeder meg absolutt ikke.

Tenkte jeg skulle dele noen bilder med deg igjen. Mannen min har tatt noen blinkskudd av ekornet vårt, og det er et som er så fint at vi har forstørret det og skal ramme det inn.

Vi har begge det bildet som bakgrunn på pc,n vår for vi blir i godt humør av å se denne krabaten.

Og det var 3 ekorn som slåss om maten sist vi var i Gjengstøa. Så vi har skikkelig underholdning. Og det er rikt fugleliv, og rådyr og elg rundt huset, så vi føler vi nesten er i en dyrepark 😉

Bare se her:

Nesten som han snakker til Olav her. “Kommer du med mat til meg?”

 

Og mat ble det. Vi har vært nødt til å tape igjen sidene for skjæra kommer for lett til når det er åpent på sidene 😉

 

Herlig med fugleliv rett utenfor huset

 

 

Elgen var litt langt unna, men den sto og så på meg en god stund. Så litt pjuskete ut.

 

 

Svigerfars 2 rododendron. De er så flotte. 

 

 

 

 

 

 

 

#gjengstøa #dyr #fugler #ekorn #elg #syrin #rhodhondendron#trøndelag #hverdagen #hverdagsblogg

 

26 kommentarer

Siste innlegg