Gråsprengt?

I går var jeg på politistasjonen for å ordne nytt pass.

Da må jeg stille meg opp for bilde. Ikke smile, og se rett inn i kamera.

Hjelp!  Makan til tris fjes 😮😥

(Får ikke passet før om et par uker, så jeg får ikke vist deg det bilde nå.)

Jaja, det fikk nå gå det. Sånn blir det jo når man ikke får smile. Du skjønner…Det er en grunn til at jeg smiler på alle bilder 😉

Her ser du bildet på det gamle passet.

20190214_062954

Det ble tatt i 2008, så jeg har endret meg litt siden da.

Den gangen sto det mørk blond på hårfargen. I går spurte hun om det var min egen farge den hun så nå, og joda, det er det. Har slutta å farge og stripe håret.

Og vet du hva dama sa?

“Da skriver jeg gråsprengt på hårfarge”……😮😁😂

Gjett om jeg plutselig følte meg gammel da! 👵

Sånn er det når man ikke gjør noe for å skjule de grå håra. Da må jeg nok tåle å være gråsprengt. 🙂

Her kan du høre sangen til Louis Jacoby Føle deg litt gammal    Synes han treffer godt med teksten 🙂

Ønsker deg en fargerik dag! ❤

 

 

#hår #hårfarge #grå #gråsprengt #gammel #pass

14 kommentarer
    1. Uff, nå følte jeg meg i hvertfall gammel etter å ha hørt den sangen. Ja, gråsprengt er jeg også og jeg har som du vet, fått mange dumme kommentarer for det. Men etter hvert lærer man seg til å leve med det, helt til man som nå, plutselig føler seg litt gammel. Heia oss ! 🙂 KLem 🙂

    2. Ja et smil hjelper liksom på di fleste som har blitt godt voksne 🙂 Kunne hun ikke bare skrevet grå..gråsprengt hørtes så voldsomt ut..hehe.. Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Ja, et smil hjelper veldig. 🙂 Hun syns kanskje ikke jeg var grå nok til grå da 🤣 Grått er grått. Lurer på hvordan det oversettes til engelsk feks 😉 Ha en fin kveld! Klem ❤

    3. Hjelpe meg altså….”ska sei”, som vi sier her når noe på viddene skjer. Gråsprengt liksom. Aldri hørt så frekt. Og hva om du i morgen velger å farge håret ditt svart? Da vil det være veldig misvisende på passet liksom 😉
      Uansett, man er ikke eldre enn man føler seg. Jeg føler meg av og til som 29, og andre ganger som 92. Og det er uansett hårfarge. Grå er fint det. Men sprengt, det høres helt vilt ut 🙂
      Selv har jeg også min egen hårfarge. Om jeg begynner å farge det etterhvert vet jeg jammen ikke. Får se hvordan det føles når det grå begynner å stikke seg mer frem 🙂 Jeg kommer aldri til å bli sprengt :p
      Smil og vær glad 😀

      1. Hehe…tusen takk for det. Lurte litt på om jeg skulle bli deprimert, men valgte å ta der humoristisk. Er jeg grå, så er jeg grå..Men tror ikke jeg er sprengt 😉 Og nå kan jo ikke farge håret enten jeg vil eller ei. Sparer jo de pengene da 😂
        Takk for artig kommentar! God klem 🙂❤

      1. Det kan du si, men jeg var jo enig med henne i at det ser gråsprengt ut..Men når jeg tenker på etterpå at det skal stå i passet så er det jo litt snålt 😀 😉 Klemmer til deg også ❤

    4. Såpass også ja 😮

      Bra du forbereder meg til hva de kommer til å skrive på min hårfarge.

      Jeg skal ordne meg pass før sommeren jeg, men på slike passbilder til pass og førerkort ser jeg i hvert fall ut som jeg skal i strafferegisteret siden man ikke har lov til å smile.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg