Gir meg ikke på bånn….

Nei, tenk…jeg gjør ikke det. 🙂

Mange skriver på blogginnleggene sine at det gir seg på topp…vel, jeg gir meg ikke så lett.. 😉  Rart hvordan enkelte finner overskrifter som gjør oss nysgjerrige. Og som regel er det noe helt annet som kommer fram, enn det man tror. 🙂 De får flere lesere med slike overskrifter, og mange av dem er jo kjempeflinke til å skrive også.

Som dattra mi spurte meg når hun hørte jeg skrev blogg, og hva den het; Har du så spennende hverdag da? 

Vel, jeg har nok ikke det…leserantallet viser det. Og når man i perioder føler seg tom, så blir det ikke akkurat så veldig interessant her. Men jeg gir meg da ikke på bunnen jeg..  🙂

Det som skremmer meg litt når jeg leser enkelte kommentarer til de som har mange lesere, er hvor ufine vi kan være mot hverandre. Greit at man ikke er enig i alt andre skriver, men hvorfor gå til slike verbale, og stygge kommentarer?  Mye av det er skikkelig ufint, og jeg kan forstå at enkelte kjendis bloggere får problemer av alt dette. Ikke enkelt å bearbeide slike kommentarer så og si daglig. Man kan tenke: “jeg skal ikke bry meg om det”. men uansett har du lest det, så ligger det i underbevisstheten. Konstruktive kommentarer, og tilbakemelding er greit, men ikke slike som går på person og ikke sak.

Leste også litt av kommentarene til det Trond Giske skrev på sida si når han valgte å gå av som nestleder, og til tross for at jeg absolutt ikke har noe til overs for det som har kommet fram at TG har gjort, så er det uansett ingen som fortjener slike lavmål kommentarer.

Og ja, han har en familie som har kommet uforskyldt opp i dette, og det er de som nok har det verst.

Nok om nestledere, og andre… 

I dag skal jeg “jobbe” litt her igjen…litt blogging, og litt album laging. 🙂 Sola titter over hustakene nå, og det er nesten så jeg må vri på persiennene litt…eller skal jeg bare nyte å myse pga sol. Har ikke vært for mye av det i det siste. 🙂

I dag har jeg vært i et møte, og etterpå handla jeg litt. Var i nærheten av City syd, og tenkte at jeg kunne jo stikke innom for å se…men vet du, jeg orket ikke. Og da slapp jeg å bruke mer penger enn jeg må. Ville heller kjøre hjem og ordne meg lunsj, med ferskt brød og kaffe. Noe jeg så gjorde. 🙂

Er veldig hjemmekjær for tida, og da nyter jeg det.

Kos deg i dag, og nyt dagen der du er! 🙂

#påtopp #påbånn #blogg #sol #kommentarer #tgiske #bloggere

16 kommentarer
    1. Ja det med overskrifter er ikke enkelt og er det jeg syns er vanskeligst..å finne på noe som fenger, men samtid er relevant til innholdet…Ja mye ufint der ute..men jeg har gudskjelov ikke opplevd noe..men skriver jo ikke så mye om temaer heller da…hihihi…Kos deg med dagen og ha en god dag!

      1. Toini: Takk for det. Tror det er fasiten ja, at man ikke skriver så mye om diverse temaer. Da går det bra med kommentarene 😉 Ha en fin dag videre! 🙂

    2. Hei 🙂
      Et fint innlegg å lese hos deg 🙂 Vi gir oss ikke på bånn og heller ikke på topp 😀
      Ja det er forferdelig hva som kommer ut av mennesker når de kritiserer andre. Enig med deg i dette med TG. Han har da tross alt familie. Det som har skjedd har skjedd. Mennesker kan være ganske ondskapsfulle mot hverandre 🙁
      Ønsker deg en herlig ettermiddag og kveld der du er 🙂

      1. Etdiktomdagen: Takk for det. Tenk om vi kunne vist like mye godhet, som all ondskap som finnes…da hadde verden blitt et mye bedre sted! 🙂 Ønsker deg også en flott ettermiddag og kveld.

    3. Her har dagen tatt seg opp må jeg si. Til start, med lite søvn og mye gruing, ble det bare oppoverbakke 🙂 Hatt fin dag på jobben, og nå på vei hjem for å kose meg 🙂 Alle har spennende liv, det er VÅRE liv, og de er spennende nok 🙂

      1. frodith: Så sant, så sant! Trenger ikke mer spenning jeg nei 🙂 Godt å høre at dagen din bare ble bedre og bedre. Ønsker deg en fin kveld med en god klem 🙂

    4. jeg liker enkle hverdagsblogger,så nei vi gir oss ikke så lett hi hi.
      Ellers er jeg så enige med deg,det er virkelig ikke nødvendig å skrive stygge komentarer,ingen er like og alle liker ikke alt,men å lese det andre skriver er helt frivilligt,liker en det ikke,ja så behøver en ikke lese det og komentere så enkelt burde det vært

    5. Jeg har et par ganger testet ut det med click-baites. Det virker! Det var riktignok relatert til innholdet da. 😉
      Og hvis jeg skal gi meg noengang må jeg nok innse at det blir på bånn!
      😀 😀 😀 😀 😀

    6. Noen ganger er man ikke i shoppinghumør… og da kan man spare til en annen gang, hehe…. nei, vi gir oss ikke på bånn…. jeg har heller ikke bøttevis med følgere, men koser meg med de jeg har! Og jeg elsker å skrive og ta bilder og …… klemmer <3

    7. Tusen takk, Heidi Elise. Det var hyggelig å høre, men jeg skriver nok ikke ofte nok til å bevege meg noe særlig oppover på listene. Og det er greit. Jeg trives godt med dere som titter innom. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg