Frodith sin Peter Pan -utstilling. Konkurranse

Den kan du lese mer om HER.  

Jeg ble med på den i fjor, og nå tenker jeg at jeg sender inn et bilde i år også. Ikke fordi jeg tar så mange skyggebilder, men det ene jeg plutselig tok, ble jeg fornøyd med, så hvorfor ikke bli med da 😉

Frodith sin blogg er fylt med mange sprudlende innlegg, bilder dikt og mye mer. Det er vel verdt å følge henne.

Lånt bilde fra Frodith

Så har du ikke vært innom henne før, anbefaler jeg deg å stikke innom hennes blogg. Og bli gjerne med på konkurransen 🙂

#gallerifrodith #peterpan #skyggebilder #blogg #konkurranse

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg