Fredag og roser fra mannen min igjen 🙂❤

Da jeg kom hjem fra jobb i går fikk jeg beskjed fra mannen min om å stikke ut og hente det som sto i boden.  Jeg gjorde som han sa, men før jeg kom til boden fikk jeg se disse flotte rosene.  Da har han jammen meg kjøpt roser til meg igjen. Snill mann jeg har, for jeg har ikke funnet ut at han har dårlig samvittighet for noe ihvertfall 😉 😀

20190322_123715a

Blir jo helt bortskjemt med alle rosene og blomstene, men det er jo kjempekoselig å få. 🙂

Finner du en feil med disse bildene? 😉

 

Vi har gått oss en lang tur i dag, og startet helgen tidlig. Nå blåser det ute, og skal visst bli en del regn i kveld, så da er det godt å bare kose seg inne.

20190322_085118

Det lukter ferskt brød, og vi skal ha nachos til middag.  Så nå er det fredag, og helg! 😃

20190322_153028

 

 

#fredag #roser #bake #brød #sol #tur

12 kommentarer

Siste innlegg