Fotball Rosenborg – Vålerenga på Lerkendal

Da har vi kommet oss hjem igjen, og nå er det fotball som gjelder en liten stund.

Kampen mellom Rosenborg og Vålerenga spilles på Lerkendal stadion.

Hvem vi heier på? 

..”.Å, Rosenborg, å Rosenborg…e Tronhjæms fotballlag!”  😀

Ja, det sier seg igrunn sjøl. Rosenborg heies på, til og med når de sparker mot min fødeby Sarpsborg. 😉

Føler meg mer som trønder enn østfolding etter 11 år her i Trøndelag.

Kanskje du også ser på kampen?

 

 

 

 

Så er kampen i gang. Lykke til begge lag! 🙂

 

#fotballkamp #fotball #rosenborg #vålerenga #foto #trønder #trøndelag #østfolding #østfold #rosenborgsangen #blogg #bloggno 

8 kommentarer
      1. Helene: Her i huset liker vi det så mye at vi ser starten, og er kampen kjedelig setter vi på film i stedet. Eller vi setter på film uansett 😉 Mannen min er heldigvis ikke sånn at han måå se det. Jeg er nesten mer engasjert enn han når vi ser på 😉 God natt! 🙂

    1. Følger ikke mye med på fotball..men Mjøndalen er jo favoritt laget mitt og jeg syns det er gøy når de gjør det bra :)) Den Rosenborg sangen kjenner jeg jo til…Hvordan ble resultatet ? Ha en fin morgendag :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg