Endelig sommertemperatur igjen! :)

Den følelsen! 😉  Ikke bare at det er sommertemperaturer, men mer DEN følelsen når jeg sitter i godstolen og nyter sola etter middagen og trimturen….

 

 

….og jeg plutselig våkner av noen som snorker!    Jeg skvetter til og kikker meg rundt….var det noen som hørte det tro? Ettersom jeg satt alene ute i hagen kunne det ikke være noen andre enn jeg sjøl som snorka 🙂

Smila litt for meg selv da…jaja, det gjorde nå godt med en liten dupp. 😉

#sommer #sol #snorke #trimtur #sove #avslapning #blogg #bloggno #foto #blomster #denfølelsen #roser 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg