Endelig mandag! 😀

Tenkte ikke det akkurat da jeg våkna, men helt greit med mandag nå. 🙂

For jeg kom meg da opp og fikk trena i dag også. 😉

Nå er det bare å komme meg i dusjen før vi tar en busstur til byen . Skal få sjekka synet i dag. Så får vi se da, om det har endret seg noe .

Med noen bilder til fra helga, ønsker jeg deg en fin dag og god uke!

20190316_154848

 

20190316_154904

Greit med solbriller en slik dag 😎

20190316_155040

 

20190316_184448

 

Så var det på tide å dra hjem igjen. Og søndagen opprant med skyer og snø etterhvert.  Slik ble det over fjellet

20190317_151852

God mandag! 🙂❤

 

#helg #mandag #hverdagen #bilder #foto #naturbilder #hemne #gjengstøa #hemne #sol #snø

4 kommentarer
    1. Kjempeflotte og nydelige bilder 🙂 Rene påskestemningen jo 🙂

      Har trent i dag jeg også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg