Endelig i gang igjen – Fitnesspoint:)

Legger ut bildet av plassen jeg trener så blir jeg ikke forvirra og tror jeg trener et annet sted. 😉

Du kan lese hvorfor jeg skriver det slik HER.

Det var kjempegodt å endelig orke en økt igjen etter 3 ukers opphold.

 

Klarte faktisk nesten like mye som før jeg ble syk, så da var jeg veldig fornøyd  🙂

Er ingen treningsblogg dette, jeg skriver om hverdagen min bare 😉 Dessuten er jeg en slik person som aldri blir fanatisk i noenting. 

Mitt motto er: Alt med måte! 🙂

Svett, men blid og fornøyd! 🙂

 

#fitnesspoint #trene #trening #blogg #bloggno #hverdag #hverdagen #altmedmåte #smil #blid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg