Endelig fint vær ute til å jobbe inne🙂

20190511_094127

 

Ja  det er veldig fint at det ble en regnværshelg. Har ventet på det for da kunne jeg endelig fortsette prosjekt, male ferdig gangen i 2. etg.

20190511_092226

Begynte så bra i fjor, men så ble jeg jo sittende med tretthetsbrudd, og nå kunne jeg endelig få det i havn.

Her er det jeg gjorde i fjor:

20190511_173919

Ikke helt ferdig med resten enda,  for i dag hadde jeg “vett” til å slutte mens “leken” var god. 😁 Det vil si, mens kroppen var god. 🙂

Blir mye koseligere nå.  Lysere og virker større.

Jeg tenker på svigermor mens jeg maler, for det er hun som malte den forrige gang, for ganske mange år siden. Så nå følger jeg litt i hennes “malespor”  🙂

Her skal du få se. Nå var det pirket som ventet meg.

20190511_092231

20190511_111433

20190511_142557

I morra blir denne veggen også gul. Olav skal hjelpe meg litt for det er litt ekkelt over trappa..sånn skikkelig hønetrapp som de hadde i gamle dager  😉

20190511_142601

Svigerfar kom innom i dag også, og fikk pølse med potetsalat m.m. til lunsj, også ble det fersk eplekake til kaffen. Bakte den før jeg satt i gang med malinga. Regnet med at han kom 🙂

20190511_094504

Olav har ryddet og fikset både i kjelleren og ute.

20190511_094449

 

En fin dag, og nå ligger jeg rett ut på sofaen og blogger med mobilen. Har ikke med meg pc,n.

Snapchat-365561717

Og det ser ut til at den tenkte gåturen blir til sofasitting i kveld. Tenkte å være lat og det med like god samvittighet som jeg spiste sjokolade i går. 😉😁

God lørdag! ❤

 

#lørdag #male #bake #eplekake #svigerfar #regnvær

8 kommentarer
    1. Bra med litt dårlig vær av og til, så man får gjort ting inne 😀 he-he. Blir fint da 🙂 Den trappa var veldig bratt forresten 😮 Klemmer <3

      1. Ja, greit med litt regnvær, for hvis det bare var skya måtte vi malt veggen ute 😉😀 Ja, den er så bratt at jeg må gå sidelengs ned. 😁 Klem til deg ❤

    2. Kjempefint vær til å være inne i, og man får jo gjort litt også.

      Godt å få unnagjort ting man ligger etter me.

      Den eplekaken så kjempegod ut 🙂

      Kjempekoselig bilder du har delt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg