En tur til XXL

I dag fant vi ut at vi skulle gå en tur til XXL. Det er sånn ca 45 min å gå en vei, hvis vi setter opp farta litt.

Gjorde ikke det i dag ettersom beinet mitt slår seg litt vrangt for tida og gjør vondt. Men gå skal jeg nå gjøre likevel, så da blir det bare litt roligere.

På XXL skulle vi egentlig bare ha sportstape, så Olav får tapet tommelen, men det ble mer i posen før vi gikk ut derfra. 😉

Ble nemlig eier av denne:

Var en bra pris nå, så da slo mannen min til. Var visst sommergave 😉 Heldig jeg 🙂

Ellers har vi hatt en rolig dag hjemme. Hodet mitt er ikke helt på rett plass i dag, så jeg prøver å finne det igjen. 

I morra blir det sikkert likar 😉 

Ønsker deg en fin tirsdagskveld! 🙂

Ikke sponsa altså 😉

#tur #xxl #sportstape #pulsklokke #polarflow #blogg #tirsdag #hverdag

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg