En stjerne skinner i natt

Ikke så rart jeg får denne sangen på hjernen når dette er det som møter meg når jeg kommer ut i gangen i 2. etg midt på natta. 😉

 

Så den sangen sovnet jeg inn til, og den våknet jeg med til morgenen i dag.

Og da våkner jeg med bare gode følelser. Godt når det er det som er starten på dagen. Du kan lese om andre julefølelser her.

Jeg skal derfor ta godt vare på godfølelsen utover hele denne 2.søndagen i advent. 🙂

Vi drar snart til svigerfar og skal være med han og spise julebuffet i dag. Han har bedt oss med, og det er jo veldig hyggelig!.

Så kos deg denne søndagen,  og finn den gode julefølelsen om du kan. <3

#julefølelse #godetanker #søndag #advent #jul #julebuffet #blogg

 

14 kommentarer
    1. Den sangen er kjempefin 🙂 Jeg synes det er kjempekoselig å høre på koselige julesanger, og på radioen har jeg P7 klem med julesanger stående på.
      Når det gjelder sangen: “En stjerne skinner i natt” la jo komponisten sangen i skuffen, for han likte den ikke. Kjempegøy at den ble så populær da når han først gav den ut. Den sangen er kjempefin å synge i kor også 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Toril sin hverdag med musikken: Ja, jeg er veldig glad i den sangen. Og synger med av full hals ;)Bare ikke midt på nattan 😀 God klem til deg og kattene <3

      1. annebe.blogg.no: Tusen takk for det.Ja, vi koste oss skikkelig. Litt for mye også..Ble stappmett 😉 Noe jeg sjelden er, men det var kjempegod mat og altfor mange gode desserter og kaker. 🙂 Hjalpå vaske for svigerfaren times tid etterpå 😉 Ha en fin kveld. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg