En deilig tur i gråværet

Ombestemte meg jeg…ettersom vi gikk med søpla, fortsatte jeg like godt med å ta turen rundt om Stamnes. 

 

 

 

Det er en fin tur på vel 3 km  så det er passe på sånne late lørdager  😉

 

Olav ville inn å se på ski, mens jeg sto over jentenes skiløp.

Tåka ble bare tettere og tettere, og etterhvert ble det litt regn også. Gjorde ikke noe det, for jeg hadde på regntøy jeg. Her garderes alt etter dagens vær. Ettersom all is er borte,  gradestokken viser 8° så det trengs ikke mye brodder nå.

 

I innlegget til pensjonistgunna kan du lese mer om viktigheten av brodder på glatta. 🙂

På veien så jeg de samme skia som sto her i jula. Det er noen som har gått litt fort i svingene tenker jeg. Merkelig at de ikke merket at skia forsvant under føttene  😉 

 

 

Kos deg resten av lørdagen også, det skal jeg gjøre  🙂

Helt greit å sitte i sofaen og se på gutta som gir alt de har 😀 Og der vant jammen meg Klæbo igjen. 🙂

 

 

#lørdag #tur #tåke #regn #yr #stamnes #lørdag #helg #ski #skiløp #tv #foto #naturbilder

8 kommentarer

Siste innlegg