En av mine svakheter

Skal jeg si hva det er? 🙄😉

Mår’u….så maarud…

20190315_224958

Ja, akkurat!  Potetgull. 😁 Og nå er det denne som er favoritten. Er det noe jeg er svak for, så er det potetgull. Spesielt denne, men også vanlig med salt. Og tynne flak! 😃

Når vi setter fram dette, venter jeg med å begynne til mannen min har spist en del først.  For når jeg først begynner, da går det unna.

I går fikk Olav lyst på noe salt, og tok fram denne posen vi hadde fra forrige helg.

Etterhvert fylte jeg ei skål, for han tok en egen skål først denne gangen. Så jeg hentet den minste skåla jeg fant, og det, og bare det skulle jeg spise..

20190315_225024

Joda, spiste innholdet her jeg…og to skåler til,  og til slutt resten i posen. 🤔🙄

Klarer ikke la være når jeg først begynner. Sånn er det med den saken!

Har du noen svakheter du? Noe du liksom ikke klarer å stoppe å spise når du først har begynt? 😉

Det ble nå bare litt Non stop i kveld da  😁😃

20190315_230755

(Ikke sponset)

#svakhet #potetgull #smak #godt

5 kommentarer

Siste innlegg