Dyreliv i Gjengstøa

Vi har jo som du har lest i tidligere innlegg, en del ekorn og fugler m.m. rundt Huset i Gjengstøa. Og sist vi var utenfor var det opptil 4 ekorn på en gang som ville ha mat.

Oftest er det 2 stk om gangen, og vi ser at det er litt forskjellige som er innom, men vårt spesielle ekorn, Nøtte, han er tammest. Og jeg er nå sikker på at det var han som var fotomodell en dag, mens nr 2 gjemte seg litt når jeg kom 😉

IMG_3883

 

IMG_3884

 

 

IMG_3895

 

IMG_3897

 

IMG_3902

 

IMG_3900

 

20190518_175146

“Hvis jeg står helt stille, så ser hun meg sikkert ikke”

IMG_3882

 

“Når hun kom så nærme, så gjemmer jeg meg her. Da ser hun meg ihvertfall ikke! :)”

IMG_3886

Kunne nok vært klarere bilder, om jeg hadde vært stø på hånda, eller brukt stativ 🙂

#ekorn #dyreliv #gjengstøazoo #gjengstøa #zoo #koselig #naturbilder #foto

13 kommentarer

Siste innlegg