Døden er også en del av livet

Et liv er over! En ny hverdag begynner for familien.

Om det i utgangspunktet er en naturlig del av livet, så er døden alltid vond og trist.  Så mange følelser, så mange tanker som strømmer på.

Minner man nesten ikke visste at man hadde, dukker opp i en slik tid. I går fikk jeg være med å dele sorgen til en ektemann, barn, barnebarn, søsken og mange andre slektninger og venner.  Det ble en sterk og gripende dag. Om man kan si at en slik dag også kan være god, så var den det. Vi fikk gråte og le sammen, og dele minner fra et levd liv.

Det er tungt å tenke på at jeg aldri mer skal få se, og snakke med tanta mi. Sorgen er tung nå, men det gode er at hun har satt så sterke, og gode spor i hjertet mitt, i hjertene våre!

Når det yngste barnebarnet gikk fram og sa at ” mormor er borte, men hun vil alltid være her hos meg, i hjertet mitt! “….da tror jeg ikke det var et eneste øye som var tørt. En flott avslutning på en tung, trist og samtidig fin dag!

Takk for mange gode minner, tanta mi!

 

 

#døden #livet #tante #savn #sorg #godeminner #blogg #livet #hverdagen

8 kommentarer
    1. Jeg føler med deg! Men så vakkert at et menneske fikk være til så mye glede og gode minner for deg! Ta vare på de gode minnene. Klem fra meg

    2. Ja det er trist å miste sine nærmeste.. Sorg er tungt.. men så er man glad for fine minner man har… Klem og kondolerer til deg <3<3

    3. Ja, det er jo en del av livet. Og vi må oppleve litt sånt også. Det er vondt. Men godt at man har fine minner om disse . Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg