Det snør 😀

Og uansett hvor slitsomt det kan være med snø, jeg blir alltid som en unge igjen ☺

Det blir så lyst og fint, stille og vakkert. Og når det kommer store snøfiller, legger de seg fort.

Bare se hvor blid jeg blir 😀 Når det blir snø, får jeg alltid lyst til å lage snø engler, det har bare blitt så vanskelig å komme meg opp igjen. Ser ikke helt bra ut når jeg ligger på alle 4 og kravler meg opp 😄

 

Liker du snø?

 

Fint den kom til første helga i advent  ☺

 

#snø #snøvær #Trøndelag #natur #foto

10 kommentarer
    1. Du kler jo snø! Hihi 😀 Jeg er ikke så glad i snø, pga kulde. Men det blir fint ute, ja, og litt roligere og dempet liksom. 🙂

      1. 😄 Takk for det. Kulda er jo ikke så bra, men enn så lenge overvinnes den av gleden over snøen 😊

      1. Heisann. Ja, jeg er tilbake. Sendte en forespørsel til support, og fikk komme tilbake. Veldig koselig ☺ Tusen takk 🙂

    2. Hihi 🙂 jeg er ikke så glad i snø – ene og alene fordi det er vanskelig å gå på tur i skauen om det blir for mye – og det blir glatt å gå i gatene…..! Plunder for meg som måååå gå lissom…! Men – uansett er det bare sååååå fint! 🙂

      1. Ja, det er veldig fint, og jeg tok på meg piggsko når jeg gikk på butikken i dag, for det var glatt 😊 Men skjønner at du gjerne slipper snøen i skogen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg