Dagene kommer og går i fykende fart

Ja, ikke begriper jeg hvor jeg gjør av tida. Jeg ser dagene komme, også er de plutselig over. Vi har hatt en del å holde på med, men allikevel da…trenger ikke forsvinne så raskt. 🙂

I helga passet vi unger, både 2 og 4. Full fart, men også rolige stunder hvor både barn og voksne slappet av.  Det gikk veldig fint, og alle virket fornøyde og glade når vi dro, så da er også vi fornøyde.

Men det skal sies at det ble tidlig kveld søndagen. Og sovnet gjorde vi helt til tidlig morgen. Tror det ble nesten 10 timers søvn på meg jeg… 😉 

 

Hvis du ser godt etter kan du se at det er 4 unger her 😉 Vil ikke vise ansiktene så godt, så det er et bevisst valg av bilde…

 

Denne uka blir også litt amputert her i byen, for vi må utover til Aure i en begravelse. Et uventa dødsfall igjen, så det er litt tunge dager for familien til mannen min. En del av livet er også døden, og vi må bare ta med det som uventet dukker opp nok en gang.

Så derfor har det ikke vært så mye overskudd til skriving her. Jeg håper jeg snart skal få skrivekløe igjen, så jeg får fortsatt på “Livet Mitt”. Du skal se det plutselig begynner å klø i skrivearmen igjen. 😉

Som du sikkert har merket, har jeg ikke engang hatt tid og ork til å lese andres blogger. Men ser såpass at jeg ser at dere er flinke til å komme med innlegg ofte. 🙂

Håper du har det bra, og at livet smiler til deg! 🙂

 

#familie #barnebarn #barnepass #helg #foto #død #dødsfall #travelt #blogg 

12 kommentarer
    1. Akkurat slik føler jeg det også, at dagene bare flyr avgårde i en rasende fart. Så leit med dødsfall i familien, det blir litt omsnudd da på lagte planer. Men meget hyggelig da med besøk av ungene. 10 timers søvn, det kan jeg ikke huske at jeg har hatt på mange pår her. Synes nettene er for korte også jeg. Jeg er ikke så ofte innom selv jeg for tiden, på bloggen. Det blir litt for dårlig tid innimellom.

      1. toveview: Takk for det. Ja, veldig hyggelig med ungene. Og bloggen er jo bare for litt “hygge” den også, derfor lar keg ikke den blo et nytt “må” prosjekt. Har nok av det 😉

    2. Du må ha det så bra du kan..trist med dødsfall..og sånne ting tar jo på..Nå på sommeren er det mange som tar litt pause fra bloggen..nok å gjøre ute nå..men jeg har timene mine i godstolen uansett..det er her kroppen hviler best…så da blir det litt blogging…Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg