Da ble jeg ferdig! 😀

20190512_121912

Endelig i havn med veggene i gangen. Alt det andre er malt tidligere,  som dører og karmer. Men det er jo en stund siden, så jeg må nok male noen karmer og dørstokker om igjen.

Jeg klarte å male alt sjøl , så Olav slapp å hjelpe meg. Han har nok annet å gjøre også. 😉

Du kan lese her fra jeg startet i går

Ble litt sår her og der når de byttet vinduer for oss også, så det får jeg ta etterhvert ved dårlig vær ute 😉

Slik var det i dag mellom bygene..

20190512_122051

Nå er vi på tur hjem. Innom svigerfar på Kyrksæterøra, og etter litt rengjøring og prat skal vi straks fortsette hjemover.

Mannfolka ser på fotball, så da benytter jeg anledningen til å blogge litt 🙂

God søndag!

 

#male #gjengstøa #ferdig #søndag #svigerfar #rengjøring #kyrksæterøra #hemne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg