Bytur og toalettbesøk ;)

Rar overskrift syns du? Joda, men forklaringen kommer her 🙂

Vi måtte ta en bytur i dag. Hjem til Flatåsen for å hente post, vanne planter og handle litt.

 

Svigerfar ble med oss, og på veien hjem måtte vi ha oss litt mat. 

Vi kjører gjennom Orkanger, og svigerfar pleier å spise på kafeteriaen på Otisenteret, så vi ble med ham dit.

Der serverte de dagens som var reinsdyrskarbonader med godt tilbehør. 

Jeg er som regel litt skeptisk til viltkarbonader på kafeteria, men dette var bare kjempegodt.

 

Ettersom det var dagens, så fulgte det med kaffe og riskrem også. Glemte å ta bilde av det, men det var også godt. Bortsett fra at det var mandelessens i. Er ikke så glad i det jeg, men det var heldigvis bare svak smak av det,  så det var nå godt likevel 🙂

Før vi fortsatte mot Gjengstøa måtte jeg innom en viss plass, og det var en spesiell opplevelse i dag.

 

Vil ikke si at jeg liker følelsen av at noen ser på meg på toalettet, men var nå festlig da 😉

 

 

Ble nysgjerrig på de andre rommene også, og ettersom det var ledig, fikk jeg stilt nysgjerrigheten min

 

 

Så var det stellerommet. Det var nå et nusselig lam da 🙂

 

Nå sitter jeg i baksetet og nyter utsikten både den ene, den andre og den tredje veien 😉

 

Turen går over Heimsfjellet

 

Forbi Ellingsgården hvor de har veldig god mat 😉

 

 

Forbi fjell og vann

 

 

 

 

Nå er vi snart hjemme, og turen gikk fort når jeg blogger underveis. 😉 Tar tid å laste opp bilder med en del dårlig dekning underveis 🙂

 

Da ble det ingen middagslur som jeg tenkte  😉

Får vel sove godt til nattan da. Takk for turen!

Vi kommer hjem til sol 🙂

 

 

 

Heimsvannet

 

 

Hjemme i Huset igjen 🙂

 

 

 

#bytur #flatåsen #handle #post #vanneplanter #middag #otisenteret #reinsdyrksrbonader #riskrem #blogg #hverdagen #svigerfar #utsikt #heimsvannet #huset #sol

 

 

12 kommentarer
    1. For en do-opplevelse! Men det var jo litt stilige bilder da selv om man nok føler at kuene eller hønene stirrer på en 🙂 Det er bra maten smakte også. Mandelessens i riskrem har jeg ikke vært borti, tror jeg ville likt sånn helt naturell bedre. Kos deg i solen 🙂

    2. Det ble da en fin tur med svigerfar. greit å stelle litt hjemme. God mat og mye å se på ferden. De toalettene var jo stilige da. Blir jo i skikkelig godt humør av å ta en dotur, he-he! Sommervarmen varer og varer, herlig! Ha en fortsatt fin sommer! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg