Alle gode ting er tre, eller kanskje fire?

Noen dager så får jeg gjort minimalt fordi hodet liksom ikke er helt med. I dag er en sånn dag. En rotete natt, med merkelige drømmer og da hender det at dagen blir like rotete.

Har nå fått gjort litt, for vi må pakke og ordne før vi skal reise til Halden igjen. Mamma er 80 år på onsdag, og vi skal feire henne lørdagen. Så da er det bare å sette kursen mot Østfold om et par dager.

Skal prøve å pakke minimalt, for det blir alltid for mye både av klær og annet. Men i stedet for koffert, skal vi ta hver vår bag. Da blir det ikke plass til så mye. Trenger jo ikke skifte hver dag, 😉

Når jeg skrev at alle gode ting er tre…så er det fordi jeg skulle finne noe å pakke inn glass til ei lykt som vi bruker på kirkegården. Og jeg gikk ut på vaskerommet tre ganger, hver gang kom jeg på noe annet å gjøre…men den fjerde gangen husket jeg hvorfor jeg gikk dit. 😀

Så nå er glassene pakket godt inn, og de kan bare vente på at lykten skal bli tett. Litt rart at slike lykter ikke er tette, men da må man sikkert mye mer opp i pris. Ihvertfall så regner det inn, og lyset slukker før det har kommet halvveis. Blir så mye vann oppi, og da er det ikke rart det slukker.

Vi har fikset en, og nå måtte vi ta med oss den som står på Vinjeøra også. Da blir nok den tett til neste gang vi skal tenne lys tenker jeg. 🙂

Ellers er det en grå dag her i trøndelag i dag, men har gått meg en liten tur, for når hodet er så rotete, er det godt å komme ut i lufta litt.

Så da fikk jeg nå knotet ned et lite innlegg. 🙂

Ønsker deg en fin dag! 😀

 

#rotete #hodet #drømmer #lykt #regn #grått #hverdagen #blogg

10 kommentarer
    1. Som regel pakker man med for mye ja.. blir koselig å feire 80 års dag tenker jeg ! Godt du kom på hva du skulle til slutt..selv om det tok litt tid..hehe.. Håper du kvikner til litt utover kvelden <3

    2. Du pakker og forbereder til feiring av mor – det er koselig <3
      Hm.. ja, noen dager blir det bare surr inni (utafor-dager) og surr ellers.. det er vel noe i lufta, som du skrev hos meg i går 😉 Håper du kom deg greit gjennom dagen likevel <3 Klem til deg

      1. Aina: Tusen takk for det. Ja, det mer nå heldigvis, og jeg fikk gjort litt. I dag har jeg gjort mye mer for hodet er på plass igjen 😉 Håper du også har en bedre dag i dag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg