Jeg sa jo at det gikk fort, fredag og helg igjen 😀

 

For meg er det så helg, at jeg ikke sto opp før nærmere kl 10 i dag, og jeg la meg 20:30 i går kveld, og sov helt til kl 7 i dag.  Var våken et par ganger, men sovnet raskt igjen. Så jeg var nok temmelig sliten ja. Gjorde godt å ligge en stund og lese og slappe av.

Kjenner det i dag også, så det blir ikke så veldig mye mer enn akkurat det jeg må som jeg gjør i dag.

Som du kunne lese i dag tidlig, så er en rose nok, og denne rosen står sammen med flere roser, så jeg kan nyte dem fortsatt.  De har stått siden før visninga på leiligheten 4.januar, så de holder seg godt. Kunne jo ikke vise deg hele buketten til diktet en rose er nok. 🙂

Det blåser og snør ute, jeg har igjen tent lys, og hører på jukebox.  Mye koselig musikk synes jeg. Har alltid likt “gamle” sanger, og kan  mange av dem.

Jeg har alltid vært en gammel sjel på innsiden. Likt ting som ikke mine jevnaldrende likte da jeg var ung, både av  musikk og annet, helt greit å være forskjellige synes jeg.

Ungene sa det til meg: “Du er rar mamma, men vi er glad i deg likevel” :🥰  ❤

 

Kan ikke få så mye bedre kompliment enn det.  :☺

Joda, du kan sikkert det, men for meg så er det et flott kompliment.

 

God fredag til deg hvor enn du er, sør, nord, øst, vest.  Koselig at du stikker innom og leser bloggen min. Setter stor pris på hver og en av dere, selv om jeg ikke vet hvem alle er.

Du fra Voss feks 😉  Du må ha en spesiell god dag i dag!  ❤

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Godt å sove lenge, det gjorde jeg i dag også, helt til 09.30. Det skjer stort sett aldri for å si det sånn🤞

      Ønsker deg også en fin fin dag, her i Larvik er det knallvær i dag ☀

    2. Hørtes ut som en fin dag det der. Er man sliten så må man roe ned. Så koselig med retromusikk. Ja, jeg føler meg mange ganger rar selv. ,en sånn er det bare! 🙂 Nå har jeg laget vaffelrøre til i morgen og skura en gammel barnestol. I morgen får jeg besøk av tanteprinsessen min, og da må jeg jo være klar til henne og mammaen. Tenk at den lille sitter selv allerede. Så fort tiden går ja. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    3. Et nydelig kompliment fra ungene dine – det traff midt i hjertet! Kos deg med helg – og slapp av så masse du kan! Det har du virkelig fortjent nå! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg