Bloggkommentar hos Bunny

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et innlegg for å svare på en annens innlegg, men det ble som en kommentar på bloggen til Bunny istedet.

Et innlegg som provoserte meg nok i dag,  til å kommentere for en gangs skyld.😁

 

Det lureste er sikkert å ikke kommentere sånt, men jeg vet at Bunny tåler det. Tror nemlig han skriver litt sånn for å provosere oss til å føle noe, og kommentere, og kanskje skrive bedre innlegg.😉

 

Nå har jeg brukt opp den lille energien jeg hadde til å svare på hans innlegg, så jeg tar det ikke lenger her.

Har du lyst til å lese min lange kommentar på hans innlegg, går du inn her Bunny

Ellers har dagen gått med til andre ting enn å bli engasjert i en annens blogg 😀

 

Måtte til legen, og har fått sjekket diverse av mine nye symptomer, for det må tas alvorlig.

Kan ikke legge alt på ME heller.  Kroppen begynner jo å bli gammel og sliten, så det kan dukke opp andre ting også, som bør sjekkes bedre.

 

Så nå er det bare å vente på svaret på testene, og om jeg må videre testes.

 

Værmeldingen for i dag er, sol, skyer, snø, sol, osv.  Som den siste uka 🙂

 

Soverommet har jeg fått gjort rent, og selv om jeg hadde håpet mannen hadde gjort det ferdig når jeg kom hjem, så var det enda bedre at han hadde ryddet og bar mange ting opp på mørkeloftet.  Vi får gjøre litt hver, og jeg er god på husarbeide…

Det er han også, når han vil! 😄

 

 

 

God helg! 😀

 

Nattens og morgenens bilde får pryde dette lite samfunnsengasjerte innlegget 😁

 

 

10 kommentarer
    1. Oi, oi, oi, ja der hadde du en lang kommentar. Skjønner godt at du ikke orket å repetere det i et innlegg. Jeg kommenterte også på det innlegget, så han fikk jo respons. Og det er jo det som er kjekt.

      Ja, klart du må ta symptomer på alvor, ikke hvile alt på ME. Det er skummelt i grunnen. For det er så lett å gjøre det. Jeg har selv besluttet å bli flinkere å oppsøke lege. Men da jeg var som dårligst i høst, hadde jeg ikke krefter til det. Da måtte jeg ha hjelp og et spark i baken for å ta kontakt med legen. Og heldigvis gjorde jeg det til slutt. For det ble avdekket en del uhumskheter som ikke har direkte med min MS å gjøre.

      Godt at dere kan være flinke når det trengs. Og hjelpe hverandre, du og mannen din ♥
      Her har jeg de siste 6 ukene hatt sønnen min som god hjelper. Han har gjort omtrent alt. Og det er stor verdi i det altså.

      Fine bilder har du også. En fin inngang til helgen. Ha en god helg ♥ Klem

      1. Hehe, ja, det er den lengste kommentaren jeg og sikkert noen andre har skrevet. 😄 Ble litt engasjert kan du si 🙈
        Så godt at du får hjelp av sønnen din. Gjør godt det 🥰
        Og flott at du har blitt flinkere til å oppsøke lege, viktig det 🙂
        Tusen takk, og ha en riktig god fredagskveld! Klem ❤️

    2. Jeg skal inn og lese etterpå.
      Håper du får noen svar på testene dine.😊
      Lurt å sjekke av og til. Det er fort gjort å tenke st den diagnosen man har har «skylda».
      Ønsker deg en fin fredagskveld!🌹

    3. Jeg får gå inn og lese etterpå. Håper du finner ut av det du strever med. Nå er det helg og det er deilig. Jeg ser Norge Rundt og slapper av. Nyt kvelden. Klemsiklem

    4. Har lest, skjønner både deg og Bunny på en måte…
      Alle har sin måte å blogge på og alle har ikke så god tid til å skrive eller lese heller!

      1. Takk for at du leste. Og jeg skjønner Bunny også, men måtte bare fortelle hvordan det kan føles. Og ja, det krever mye tid å skrive om ting slik han gjør. Og det synes jeg han gjør helt topp! 😀
        Men vi er forskjellige ☺️Og det er jo det som gjør det spennende 😀
        Ha en fin lørdag. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg