24042024 – Slik ser…

En “nybakt” usminka 62 åring ut 😄

I dag er det min dag, og den skal nytes ☺️

Jeg slipper å lage middag..

Trenger ikke bake kake, det kjøpte jeg på Baker Lund i går på bestilling fra mannen i Huset 😉

Så til nå har jeg sjekket litt klær til konfirmasjonene de to neste helgene, strøket litt klær og malt litt.

Formen er laber for tida, også med litt forkjølelse tror jeg, så jeg tar det helt med ro jeg.

Gaver har jeg fått..

Olav kom med roser og sjokolade

Pakke i posten fra Wenche. Skikkelig koselig overraskelse 😀

 

Middagen akkurat slik jeg bestilte den.Olav kan lage mye god mat, men i dag ville jeg ha kylling helt enkelt 😄

Veldig gode kaker 😀

Ingen vits i å spise to kakestykker, eller bare et hver…her deles det, så får vi smakt begge to…og det er mer enn nok 😉☺️

Fint med tidlig “feiring” for da kan jeg “gå av meg” mat og kaker før sengetid 😄

Nå skal jeg inn og sjekke hilsener på facebook. Er jo der det kommer mest, men har også fått sms og telefoner i dag. Veldig koselig 🥰

Og fortsatt er det mye igjen av dagen min ☺️

22 kommentarer

Siste innlegg