Vi klarte det 😀

Med litt knall og fall, så kom vi i mål 🙂

 

Det har jo regnet og blåst i mange dager, så treet som knakk og blåste ned for en tid tilbake, ble endelig fjernet.

Olav gikk ut etter frokost, og satte i gang. Jeg kom litt etterpå. Må jo gjøre ferdig morgenstellet, og få på meg flåttsokker, og varme klær ellers.

Etter en liten time var vi ferdige.  Ble noen pauser underveis, for jeg jobbet 5-10 minutter, så måtte jeg få ned pulsen og kvalmen, men klarte det! 😀

Når jeg skrev knall og fall, så var det Olav som plutselig kom med veldige utbrudd, og jeg som akkurat hadde satt meg på terrassen for å få ned kvalmen, så i sakte film hvordan han datt overende.

Sprang ned så fort jeg kunne for jeg ble litt forskrekka, men heldigvis gikk det bra…ihvertfall ganske bra. Han snubla i noen røtter som var litt store, og som han kappet etterpå 😉

 

Han fikk kastet unna saga, og landet på høyre arm og side, så han er litt forslått, men ellers bra.

Nå blir det bare rolig resten av dagen. Vi klarer ikke mye om gangen, men hovedsaken er at vi klarer litt.

 

Så, sånn går no dagan her hos oss. Skikkelig radarpar vi to 😄

 

Et arkivbilde av oss denne gangen, for jeg tok ikke bilde i dag 

 

 

12 kommentarer
    1. Flott bilde av dere to! 🙂 Godt å høre at det ikke gikk helt ille med Olav. Fint at dere klarer litt, ja, for det gjør jo godt. Men husk lange pauser, Heidi! 😉

    2. Så fine dere er sammen 🥰
      Huff, skummelt å ramle over ende med en sag i hendene. Godt han kom fra fallet uten alt for store plager. Ønsker dere begge en avslappende fortsettelse på torsdagen, klems 🤗

      1. Tusen takk. Ja, det skjer fort slike ting fant vi ut, så det er viktig å være forsiktig. Men han er jo det også, bare at han glemte denne rota/greina 😳
        Han har fått bare vondere, så litt plager er der nå, og armen kan ikke brukes så mye før han stønner 😉
        Sånn er det bare 🙂
        Nyt resten av dagen din. Klem 🥰

      1. Tusen takk ☺️
        Ja, godt det gikk så bra tross alt. Jeg er ikke god på å takle ulykker… tror jeg, så det vil jeg unngå 😉
        Veldig godt hver gang vi kommer i mål 🙂😘

      1. ☺️ Vi jobber litt om gangen, også har vi flere dager uten jobbing innimellom 😉 Priviligerte sånn vi som ikke jobber borte 😀
        God fredag! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg