Skal det være en donut? 🍩

Denne er så god 😀

Måtte stikke en tur innom bakeren i dag også, og da ble det litt til kaffen 😉

Første tur til Kyrksæterøra på 2 uker. Jeg fikk handlet, og besøkt svigerfar. Tok igjen 3,5 time,  men var koselig å komme ut på en liten kjøretur igjen ☺️

Jeg våknet før kl 5 i dag,  så jeg begynner å bli trøtt, men dagen har vært fin.

Vel hjemme hvilte jeg en god time mens mannen var avgårde og fikk tatt service på bilen.

Så malte jeg litt på badet, men var for sliten, så det ble bare en liten vegg i dag.

Fikk lagd middag, som i dag ble laks. Enkelt,  og veldig godt.

Håper dagen din har vært god.

Med solnedgangen fra onsdag,  vil jeg ønske deg en god helg! 🙂🌹

 

18 kommentarer
    1. Nesten så vi møttes på Øra i dag da :), men tror du må ha vært der en del tidligere. Kan tenke meg det var godt å komme seg en tur ut. Skal lese meg opp her, har vært innom blogg.no sporadisk. Men skjønner du ikke har hatt det så bra. Ønsker deg en fin fredagskveld og god bedring. Klem <3

      1. Tusen takk for det. Tenkte på deg når jeg var der men regnet med at om du var der, så var du mest sannsynlig etter meg 😉 Dro fra Øra11:50 😀
        Vi får utveksle tlf nr, så vi kan sjekke om vi er der samtidig en gang ☺️
        God fredagskveld til deg også. Klem 🥰

        1. Var der etter deg, ja. Vi må får til et møte på kaffe K :), så enig av vi utveksler nummer.
          Riktig fin fredagskveld til deg også <3.

    2. Denne så god ut ja, deilig med litt kaffegodt og dette var et bra valg!
      Du fikk gjort masse i dag, nå må du slappe av og hvile litt…Klem 💜

      1. Tusen takk for det. Ja, nå er det sofaen som gjelder resten av kvelden 😀 ❤️
        Donuts er godt, og det holder med 1. Så jeg kjøpet 2 forskjellige, så deler vi dem ☺️

    3. Godt med litt kos til helgen.🤗
      Bra du har fått hvilt deg litt etter turen. Malerarbeider reker sikkert ikke av.😅
      Ha en fin fredagskveld!🇳🇴

    4. For en nydelig solnedgang… og den donuten ser jo yummi ut! Koselig å komme seg på en tur – da gjør det ikkeno om en ikke får gjort særlig mer den dagen! Klem <3

    5. For en lekker kake!!!! Du frister du. Men i dag er det lørdag, og jeg skal spise kake etterpå i bursdag til barnebarn. Klemsiklem og nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg