Litt tung, men allikevel fin dag ☺️

Noen dager er bare sånn. Det begynte med noe jeg så i går kveld, også ble jeg lei meg først, så sint, så skuffa.

Og når det blir alle følelser på en gang, ja, da kan det bli litt tungt.

Dessuten så er formen litt nedgående igjen, og det er heller ikke noe godt.

 

Til tross for det, så har vi fått gjort litt allikevel, og vi har kost oss her hjemme 🥰

Vi begynte med friskt mot å rydde i andre stua, for der er det fortsatt rot og mellomlagring på ting.

Vi fikk hengt opp noen bilder oppe, i tillegg til gitarene mine. De trengs å bli stemt, så jeg må få gjort det en dag. Er jo artig å ta gitaren og spille litt en gang i blant. Før spilte jeg jo masse 🙂

Jeg lagde god middag, kjøttpudding med godt tilbehør. Sjelden vi spiser det, så da smaker det ekstra godt.

Ellers har vi holdt oss inne, for det har blåst og regnet i hele dag.

Håper dagen din har vært god. Fortsatt god lørdagskveld 🥰

Legger ved solnedgangsbilder fra i går. Da var det fint da 😀

Mein Schiff 1 passerte i leia

 

14 kommentarer
    1. Trasig at formen din er nedadgående. Håper den går bratt oppover igjen, veldig snart! Jeg har kjent på kroppen hvordan temperaturen er på de bildene dine… Kom akkurat inn døra på Ranheim, etter å ha kjent på regn og 12 grader. Men godt å sette seg ned i sofaen uten å være klam og varm, hihi 😀

      1. Å, velkommen hjem 😀
        Kan tenke meg det er overgang ja☺️
        Men godt med frisk luft igjen og litt regn vel? 😁
        Har vært litt for mye på beina, så jeg må nok bare være litt mer forsiktig. Er så godt å kjenne mer pust og energi, at jeg tar for lite pauser 😉
        God lørdagskveld hjemme i sofaen igjen 🥰

        1. Tusen takk, har allerede funnet favorittstillingen i sofaen 😀 Jepp, herlig med frisk luft, og regn er undervurdert! Helt greit, faktisk. Da har du vel funnet ut at du må ha mer pauser igjen, da 😉 God lørdagskveld til deg også! 🥰

          1. Ja, jeg må nok ha pauser. Og i følge folk som har blokket ut årer, så tar det også litt tid før man er i god form, så jeg får ta det pent ☺️ Så bra du har funnet favorittstillingenr 🥰

    2. Nydelig fint i går kveld.🥰
      Håper formen snur fort igjen.
      Synes jammen dere har fått gjort mye i løpet av dagen.🤗
      Ha en riktig fin lørdagskveld!🤗

      1. Tusen takk. Ja, vi har da fått gjort litt ☺️ Håper formen stiger snart igjen. Veldig godt når jeg har mer energi. Kommer nok igjen tenker jeg. 😉
        God lørdagskveld. 🥰

    3. Kjedelig at du er i dårligere form! Men jammen gjorde dere litt av hvert likevel! Kjøttpudding er deilig – men ikke alle de man får kjøpt igrunn….! For en lekker solnedgang <3 klem

    4. Håper at formen er på oppadgående igjen, for det er litt kjedelig når den ikke er helt i humør. Dere fikk da gjort en del allikevel i går. Jeg hadde en kreativ ettermiddag og kveld sammen med Bestisen, hvor vi satt hjemme hos henne med fargebøker og tusjer. Så koselig og noe jeg har savnet. Håper du får en fin søndag, masse klemmer 🤗

    5. Hei på deg og god morgen 🙂 Ny fin header i bloggen din igjen 😀 Den formen ja… opp og nedturer… Håper dagene siden dette innlegget, har blitt bedre for deg 🙂 klem

      1. Tusen takk for det. Joda, dagene er bedre, og vi holder på og styrer fælt i huset, så jeg har latt bloggen være noen dager. Blir vel snart noen ord igjen tenker jeg. Må bare finne lysta igjen..hehe, den kommer og går for tida. Men jeg har det bra. 🙂 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg