Visningen er over 😀

Vi kunne ikke bedt om bedre visningsvær for en leilighet nær Bymarka og skiløyper 😀

Det ble en privatvisning på formiddagen,  og den fikk jeg være med på.

Han som kom var veldig interessert,  og spurte masse. Og jammen la han inn et bud over takst like etterpå 😀

Og så har det vært 9 stk kl 17.

Var 17 stk som har trykket på at de kunne tenke seg å komme, så dette har vært, og er spennende 😊

Morgendagen blir jo enda mer spennende da 😀

Jeg gikk en runde i borettslaget når jeg kaste søpla før de kom, så du skal få nyte det flotte vinterværet vi har hatt i dag ☺

Mer tekst under bildene….

Nå har vi plassert oss i sofaen etter en liten tur på Tiller, og sitti og venta i litt i bilen til slutt.

 

Det var litt rar følelse å gå ut, og møte flere fremmede som skulle inn i leiligheten vår , også skulle vi ikke være der ☺

Det artige var at de fleste syntes leiligheten så bedre ut i virkeligheten enn på bildene.

Megleren sa jeg hadde gjort en veldig god jobb, og det er artig å høre. 😀

Nå kom det nettopp inn et bud til, godt over første bud, så det er visst mange som ønsker seg denne leiligheten.

Flaks for oss! 😍

Spørs om jeg får sove i natt da ☺

 

 

8 kommentarer
    1. Så utrolig spennende – kjør på med bud sier jeg. Denne leiligheten er jo så fin.
      Håper den går langt over takst!
      Hvorfor måtte dere gå ut når det er visning – aldri hørt om!

      1. Ja, bare kjør på med bud 😀
        Vi måtte ikke gå ut, men når det kommer såpass mange, så selv om de er fordelt på en time, så føltes det greit å ikke være der (selv om jeg hadde lyst også).
        Jeg fikk jo være med på den første med en person, og han syntes det var veldig greit at jeg var det.
        Så det var sånn det føltes riktig i dag 🙂

    2. Så flott det var i området ditt idag da – perfekt ja, ingen tvil om det! Lekre bilder – og nå krysser jeg fingrene for en skikkelig budrunde! God klem <3

      1. Ja, det gikk unna, og nå har vi “solgt”.
        Bare på vente noen dager for å se om det blir hun som la inn budet, eller om noen tar den på forkjøpsretten. Spiller jo ingen rolle for oss 😀 Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg