Heldige Heidi 🥰

Våknet i dag etter en heller urolig natt, og kjente på den følelsen…heldige meg 🥰

Det ble en spennende kveld etter Visningen og det var ikke så lett å få sove.

Til og med Olav slet med å sovne, og han pleier å sovne fort hver kveld.

Men ikke så rart det da… 😁

Han måtte tidlig opp på jobb, og jeg…heldige meg, kunne sove videre.

Havregrøten er klar, og mens jeg holdt på med den, så kom det inn et bud. Attraktiv leilighet…det er det visst. ☺

Olav syntes det var så koselig her når han kom hjem i går, at han ville ha den selv 🥰

Morgenen er mørk, men vakker utenfor vinduene, og jeg får prøve å komme meg ut i dag.

Kroppen føles mørbanket, og hodet er vondt,  men det er heller ikke rart etter alt jeg har gjort, og spenning i går.

Blir nesten hviledag i dag. Må bare få fram rotet jeg stuet bort i går, og vaske noen klær ☺😀

Ønsker deg en god dag. Klem fra meg 🙂❤

9 kommentarer
      1. Ja, det er flott med så mye grønt rundt oss. Vi er heldige med tunet i borettslaget, men snart blir det trær, sjø, og fjell rundt oss hele tiden. Det er enda bedre 🙂
        Ha en fin dag du også. 🥰

    1. Lykke til med bud på leiligheten! Håper det kommer flere, slik at dere får enda bedre betalt! 😉
      Lykke til med hviledag i dag. Gjør det du må, men husk lange pauser 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg