God lørdag 🙂

Våknet sent i dag, men det er ikke så rart. Er jo helt stille rundt meg, og som vanlig nå for tida, var jeg våken noen timer i natt 🥰

Mannen lister seg opp, og han har sovet lenge han også i dag.

Det har snødd i natt, og det er jo fortsatt lenge mørkt, så fuglene og ekornene sover også lenger, og spiser sen frokost 😀🐿🐦

Dessuten er det vel ganske tomt for mat i husa tenker jeg.

De får nok påfyll i dag, kjenner jeg mannen min rett 🙂

En god lørdag ønsker jeg deg! 😊 Ta godt vare på deg selv ❤

 

Dette våknet jeg til i dag. Utsikten fra det ene soveromsvinduet

Utsikten fra baderomsvinduet nede

Dette er utsikt du vil få se mange bilder fra også i fremtiden. Værforholdene gir utallige motiver 😉😊

8 kommentarer
    1. Det er fin utsikt her ja 🙂
      Vi har et par fastboende naboer like ved oss, og flere hyttenaboer som er her ofte i helgene. Og mye folk rundt omkring.
      Mest på sommeren men i helga er det en del som er og ser til hyttene sine merket vi 🙂
      Så det er langt fra øde her. ☺

    2. Deilig å ha det litt rolig på lørdagsmorran! Håper fugler og ekorn har fått seg mer mat, og at du har kosa deg med dagen din! Jeg gleder meg til å se bøttevis av bilder av den flotte utsikten…! 🙂 klemmer

      1. Tusen takk, Margrethe 🥰 Alle har fått mat, og det tok ikke lang tid før.4 ekorn satt ved hvert sitt hus ☺ Vi har 5 hus 😉 Pluss meiseboller etc til fuglene. Hakkespetten var også raskt på plass. Det er så koselig, og du skal ikke se bort fra at det blir flere ekorn bilder også etterhvert 😀 Utsikten blir knipset nesten daglig 😁🥰 Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg