Gåtur i vakkert vær og med koselig turfølge 🙂

Først gikk jeg en tur ned til sjøen for å nyte soloppgang og regnbue 🌈

Helt vindstille, og 2 minusgrader 🙂

Gikk deretter bort til hyttenaboen og lånte med meg Nemi for å ha en turkamerat 🥰

Hun blir så glad,  biter tak i tauet og lurer på hvorfor jeg er så treg 😄

 

Får sette meg og vente litt da…

Vi gikk videre et stykke før jeg måtte ha en hvil, og hun kunne snuse og lete litt rundt omkring

Men her så det ut som hun syntes jeg hadde sitti rolig lenge nok…😀

Så vi satte kurs hjemover igjen..

 

Vi gikk nedom Aunbugen, så kunne Nemi posere litt 😀

Takk for turen! 😍

6 kommentarer
      1. Ja, hun er veldig søt 😊 Heldig jeg som kan låne henne 🥰
        Ja, det har vært flott i dag, men det spøker for masse snø de kommende dagene, før det så skal regne bort igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg