De 3 t,er 🙂 Ting Tar Tid

Ja, det tar tid, men så lenge det blir gjort, så går det vel  bra. 🙂

Dagen så langt har gått med til å shine opp leiligheten, og hvile innimellom.  Før så kunne jeg ta ned all julepynt, støvsuge, vaske og holde på i ett.  Men det begynner å bli noen år siden det nå. 😉

Og jeg har blitt mye mer avslappet når det gjelder rengjøring også, men nå må jeg jo gjøre det skikkelig.

Så i dag startet jeg med å lage omelett som vi skal ha til middag i morra, for deretter å bære ned resten av ting som ikke kan står framme, og julepynt og juleservice vi skal ha med oss.

Deretter tok jeg støvmoppen, før jeg så støvugde møbler og hele leiligheten.  Innimellom alt ble det 15 minutters pauser.  Jobbe 45 min, så pause.  Egentlig bør det være 30 min jobb, men i dag måtte jeg kjøre på litt ekstra. Håper bare jeg ikke får PEM.

Hvis du lurer på hva det er, så er det anstrengelsesutløst forverring av symptomer. Jeg har jo ME, så jeg må være veldig forsiktig med sånn sjauing.  Men det er ikke så enkelt, for det er jo bare jeg som kan gjøre det.  Går nok bra tenker jeg ☺

 

Rosene og tulipanene jeg har kjøpt inn, ordnet jeg klare og satte i vaser. Greit de får en dag i varmen før visning tenker jeg.

Også var jeg så heldig at jeg fikk mildvær, så jeg kunne vaske vinduene også.  Tok bare soveromsvinduer, og kontoret, for stuevinduene er under tak, så de er ganske bra enda.

Begynner å bli bra her nå.  I morgen står det igjen å vaske gulv, og få vaskene skinnende rene.  Ja, bad og toalett også selvfølgelig.

Og jeg må være ferdig i god tid før klokka 13, for da fikk jeg visst en privatvisning.  Det blir 10 stk kl 17 også, så jeg synes det er veldig bra.

 

 

Det nærmer seg! 🙂

Veldig rart dette her.  Innimellom blir jeg ikke enig med meg selv om at jeg vil flytte, men vi har jo ikke noe her å gjøre når Olav slutter å jobbe.  😀

Det skal bli godt å komme med resten av flyttelasset til Huset, og bare konsentrere oss om å pusse opp resten der.  Det blir artig, og jeg vet at jeg ikke kommer til å savne denne leiligheten selv om vi har hatt det fint her..😊

 

Godt å ha noe å glede seg til, og over! 🥰

Men har du sett, da ble det enda et Flytteinnlegg…du får bære over med meg 🙈😁

 

I dag skal jeg varme opp ferdigkjøpt lapskaus i posen, da blir det ikke så mye lukt. Og jeg slipper å bruke energi på matlaging.

 

God middag! 🙂

 

 

10 kommentarer
    1. Så flink du er. Dette blir nok supert til visningen. Ja, det er rart å skulle flytte. Husker det godt selv, selv om det er lenge siden. Noen dager gledet jeg meg, andre dager lurte jeg på om det var klokt i det hele tatt. Men det ble så bra! Her skal yngste bytte husvære og det blir veldig rart. Før har han eid huset sitt, nå skal han leie for en stund. Kanskje bygger han nytt neste år, eller han starter med oppussing et eller annet sted. Spennende er det for oss også. Jeg sier lykke til for dere, og så husker du sikkert å ta dine nødvendige pauser. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk! Ja, det er alltid spennende å flytte, godt at jeg vet hva jeg kommer til denne gangen 😊
        Det er spennende når ungene flytter også 🙂
        Ja, nå er det hvile og sofa resten av kvelden. 😘 Ha en fin kveld. Klem 🥰❤

    2. Så om jeg har forstått dette riktig, så har du per i dag både et hus og en leilighet!? I så fall så er det i aller høyeste grad forståelig at du håper på å få solgt asap, for det høres jo ut til å være litt i overkant, for å si det sånn *hehe* 🙂

      1. Du har forstått det riktig, men huset er noe min mann har arvet, og blir brukt som feriested. Mye billigere å bo der, og lite lån ☺
        Men så lenge som vi begge jobbet i Trondheim, som er 13 mil unna Huset, så trengte vi denne leiligheten. Nå går mannen av med AFP, og jeg er ufør, så da kan vi ikke sitte med leiligheten i tillegg. Det har vi ikke råd til da.
        Dessuten er det mye bedre å bo ved sjøen 😉🙂

    3. Oi, så hektisk….ja, selv om du nok tar det med ro, så blir jeg sliten av tanken 😉 Og det med PEM, ja, det er en balansegang det der. Jeg får også PEM hvis jeg ikke er forsiktig, og så er det så vanskelig noen ganger, når man må gjøre ting som ikke kan vente.
      Det er bra det er mange som kommer på visning. Spennende tider. Jeg ønsker dere masse lykke til ♥♥♥ Klemmer

      1. Tusen takk. Ja, det er litt hektisk nå, så det skal bli godt å bli ferdig med dette. Koselig å ha så ryddig leilighet, men slitsomt også 😁
        Håper vi slipper med visningene i morra. ☺
        Blir veldig spennende 😀 God klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg