Da er spenningen over 😀

Og godt er det.  Tar på en skrott dette her 😄

Men det har vært veldig artig også, og for en flott og flink megler vi har hatt.

Et minutt på kl 12 ble budet godtatt, og 1. april er vår tid her på Flatåsen over…

 

Rart, men godt også.🥰

Hvem som tar over vet vi jo ikke sikkert før forkjøpsrettsfristen er over, men det spiller ikke så mye rolle for oss da.  Selv om jeg synes det er fint om det er noen vi føler det ok med å overgi det til.  Og det tror jeg det blir uansett ☺ Hun som vant budrunden kan jeg med glede overgi leiligheten til 🙂

 

Dagen i dag har jeg kun tilbrakt på sofaen, og nå feirer jeg med litt twist, og julebrus ☺

 

Nyter det flotte været fra sofakroken, og det er jo bare vakkert. Men den turen jeg tenkte å gå, den orker jeg ikke dessverre.  Så godt som det er å nyte vinteren og litt sol.  Håper det blir like fint i morra, og at kroppen har fått tatt seg igjen litt.

Sola titter igjen så vidt opp over hustakene, og jeg fikk den noen få minutter i ansiktet 🌞

Nå er det bare under 3 mnd med tømming av leiligheten m.m. som gjenstår. Olav må jo bli ferdig med jobben også ☺

Så nå skal du endelig få slippe å høre mer om visning, flytting og salg. På en stund ihvertfall 😄

Finnannonsen   Spenning Glede  Ting tar tid Visningen over

12 kommentarer
    1. Gratulerer, blir både spennende og arbeidskrevende tid framover. Flytta sjøl fra Flatåsen for mange år siden, bodde der i 9 år. Lykke til :).

      1. Tusen takk for det. Så du har bodd her ja 😀 Så artig!
        Hvor på Flatåsen bodde du?
        Ja, det blir krevende fortsatt, men vi har gjort unna mye allerede og skal selge mesteparten av møblene, så det går greit håper jeg. Vi er jo heldige som kan ta med litt etter litt.
        Koselig du stakk innom meg ☺ Ha en fin dag 🙂

        1. Takk :). Barna ble født mens vi bodde i et rekkehus i Øvre Flatåsvei, fint med lekeplassene. Eldstemann gikk først året på skole der, men så valgte vi å flytta landlig pga. barna. Men absolutt et praktisk sted å bo. Skjønner dere veit hvor dere skal flytte, kanskje du har skrevet om det også :). Fin dag til deg også.

          1. Høres ut som det var topp å bo her en stund, men forstår godt at det er bedre å bo landlig. Det er det vi skal gjøre også nå. Jeg har jo bare vært vant til å bo landlig, så det har vært en overgang å ha så mye folk rundt leiligheten.
            Vi skal flytte til Gjengstøa i Heim kommune. 3 mil fra Kyrksæterøra. Mannen min har arvet et stort hus der, som vi har brukt som sommer og helgebolig. 🙂
            Hvor bor dere nå da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg