Veien til Kyrksæterøra

I dag måtte vi handle litt ettersom vi ikke orket å handle på vei hjem fra Orkanger på tirsdag.

Vi våknet til flott vær, med nesten 5 minusgrader 😀

Etter frokost, og når det begynte å lysne ca kl 9, dro vi innover. Noen rådyr hoppet over veien, og det var frost og fint.

Tok ikke bilder på vei til Kyrksæterøra, men hjemover måtte jeg knipse litt 🙂

 

Vel hjemme var det bare å rydde på plass,  og spise lunsj

Sola tittet fram en liten stund, men ikke så mye varme fra den nå 🌞

Etter å ha ryddet og ordnet litt, kom Olav og spurte om vi skulle dra på kirkegården. Vi skal sette kranser på gravene og ordne litt, men jeg var så sliten, og hadde så vondt i kroppen at jeg måtte hvile litt først.

Kjennes ut som jeg skulle ha influensa, men ingen feber, så det er vel bare PEM pga at jeg har gjort for mye en stund.

Får se om det hjelper når jeg får noen hviledager nå ☺️

Våknet opp med et sprengt blodkar på øyet i dag også, så det er kanskje nok et tegn på at jeg skal hvile litt mer 😄

Ellers har jeg gjort som du sa Fruensvilje, og kjøpt juleputetrekk 😉

Har du ikke vært inne hos Connie  og lest, så anbefaler jeg det på det varmeste.

Hun har en veldig koselig blogg, med mange flotte naturbilder, strikketøy, og mye hun lager av mat og grønnsaker hun har høstet selv. Stikk innom henne da vel 😀

God fredagskveld! 🙂


 

6 kommentarer
    1. Det var et godt råd med de juleputene.🎅🏻🌟
      Det er så fint ute nå.🤩❄️
      Det er har nok vært vel hektisk hos deg den siste tiden, så du trenger nok noen dager uten for mye på timeplanen nå.
      Lett å si og ikke alltid like lett å få til.😅
      Tusen takk igjen for den flotte pakken som lå i postkassen min.🥰
      Nyt en rolig fredagskveld!🤗

      1. Tusen takk. Her har jeg ligget på sofaen i hele kveld, bortsett fra en liten kveldstur under stjerneklar himmel 😀
        Koselig at du likte pakka. Kommer et innlegg i morra 😉
        God kveld til dere 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg