Tilbake på Flatåsen

Helga gikk fort, og vi er tilbake på Flatåsen igjen.

Nå venter jobbing på Olav, og mer pakking på meg ☺

Det har vært en flott helg, som du kan se HER og HER

Og i dag ble det nok en fin tur over fjellet.

Vi dro fra -13° i Gjengstøa,  det ble helt ned til -18° på fjellet, og her på Flatåsen kom vi hjem til 0° og vind. Det kjentes enda kaldere ut her.

 

Kyrksæterøra 

 

Søvasskjølen 

 

Gjennom skitten rute, måtte ha med sola 🌞

 

 

Flatåsen 

 

 

 

Middag fra Capri ☺ 

Ettersom det ikke ble kylling på fredag, tok vi det i dag. En adskillig bedre middag, men tok jeg bilde? Neida, matvraket her kastet seg over maten, og borte var den 🙈😄

Nå blir det en rolig kveld. Kjenner på kroppen at jeg må ta det mer med ro. Den er ikke go ☺

12 kommentarer
    1. Så mange fine bilder. Klikka meg inn på bildene tatt fra Kyrksæterøra og Gjengstøa også. Nydelige med masse fin stemning. Disse destinasjonene er ikke så langt fra her jeg bor, så ble sittende her å lure på hvorfor jeg ikke gikk ut :D. Håper du får en god uke til det du skal utføre og at kroppen din blir bedre. <3

      1. Tusen takk for det. Koselig at du stakk innom de andre innleggene også. 🙂 Blir litt nysgjerrig på hvor du bor kjenner jeg 😉 Det går nok bra bare jeg får sovet godt en natt til, håper jeg 🙂 Har nok kjørt meg litt hardt, men det må til en stund til. God søndagskveld! <3

        1. Håper pakkinga går bra for deg. Jeg bor i nabokommunen og nabofylket, Aure kommune. Bor midtveis mellom sentrum her i kommunen og Kyrksæterøra. Artig du flytter dit du gjør :).

          1. Takk for det. Å, da bor du ikke langt unna nei. Kan hende vi treffes en gang da ☺😉
            Koselig med bloggvenner derfra også, når jeg først flytter dit 🙂
            Verden er ikke stor, den er nærmere enn vi tror 😀 Ha en fin dag. På tide å begynne med pakking, må bare spise grøten først 😄

      1. Ja, det er bare hvile i kveld. Han er 62 i april, og har sendt søknad, så vi håper bare det går igjennom, noe han har fått bekreftet at det skal gjøre da 😉 Så har han masse ferie til gode, og derfor er han ferdig å jobbe i midten av februar. 1. mai er da han går over på Afp da.
        Så plutselig er han ferdig. Før jeg tenkte, så nå må jeg skynde meg å gjøre alt jeg skulle gjøre mens han jobba 😀

        1. Kjekt med AFP vi har det på min jobb også. Det er topp for dem som ønsker og vil.
          Min bror gikk av 1. mai for snart to år siden. ikke angret et sekund..

          1. Veldig kjekt. Tror ikke mannen min vil angre heller. Helsefordeler å slutte nå tror vi 🙂 Få litt mer ut av livet enn å jobbe, og ikke orke annet. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg