Snart bloggtreff, uten meg – og lillesøster fyller 50 år 🙂

Sitter ikke her hjemme og gråter for det altså, men klart det er litt kjedelig at jeg ikke klarer å være med på treffet.

Men når kroppen streiker, og det i tillegg er flere ting som også gjør at jeg ikke kan være med, ja, da er det bare å kose seg hjemme, og glede meg over det som blir delt av de som skal være med.

Hvem kommer på bloggreffet

 

I dag er lillesøstra mi 50 år, og skal feires litt den 10.juni i Halden. Jeg orker ingen lang tur enda, så vi får feire henne litt senere i sommer. Har planer om en tur etterhvert.   Hadde bestemt meg for at uansett når hun skulle feires, så skulle jeg være med på det, men sånn blir det ikke dessverre.

Heldigvis forstår hun det.  Se på denne vakre søstra mi da 🥰

 

Gratulerer så mye med dagen Raguél!  ❤️🌹🎁

Like vakker i dag, bare litt eldre ☺️

10 kommentarer
    1. Så nydelig søster du har. Gratulerer med dagen til henne når hun fyller 50:)
      Ja, det er synd at du ikke kan komme, men helsa først ❤️

    2. Gratulerer så mye med dagen til søsteren din, og så flott søster du har 🎂🎁😊

      Synd du ikke blir med på bloggtreffet, men helsa går først uansett. Jeg kommer selv til å ta det med ro pga helsa mi. Blir ikke med på alt. På grunn av lavt jerninnhold og lav blodprosent så må jeg lytte til kroppen.

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk. Hun er veldig flott 😀
        Ja, helsa kommer først. Hadde jeg bodd på Flatåsen enda, hadde jeg kanskje blitt med på noe 😉
        Ta vare på deg selv du også. Klem ❤️

    3. Gratulerer med dagen til søsteren din 🎉🎊

      Ja helsa først og fremst ❤️

      God bedring og gode ønsker for hver en dag fremover 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg